خبرگزاری کار ایران

رئیس تعمیرات نسوز شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد:

ثبت رکورد جدید ماهیانه مصرف نسوز در فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۴۶

در مهرماه امسال مصرف نسوز در فولاد مبارکه اصفهان به ۵۶/۳ کیلوگرم برتن فولاد مذاب رسید، این در حالیست که مصرف نسوز کوره های قوس الکتریکی در سال ۱۳۹۱ معادل ۲۵/۴ کیلوگرم برتن بوده است.

ایلنا: رئیس تعمیرات نسوز شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ثبت رکورد کاهش ماهیانه مصرف نسوز در کوره های قوس الکتریکی ناحیه فولاد سازی خبرداد و گفت: کارکنان فولاد مبارکه در مهرماه امسال توانستند مصرف نسوز در فولاد مبارکه را به ۵۶/۳ کیلوگرم برتن فولاد مذاب کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ایرج مختارپوربا اشاره به اینکه مصرف نسوز کوره های قوس الکتریکی در سال ۱۳۹۱ معادل ۲۵/۴ کیلوگرم برتن بوده است ادامه داد: دستیابی به این رکورد را حاصل بهبود کیفیت های نسوز، نحوه انجام تعمیرات گرم؛ اصلاح روشها و دستورالعملهای کاری، بهبود فرایند تولید و افزایش بازرسی ها است.

وی بیان داشت: این کاهش مصرف بیانگر کنترل مداوم پروسه تولید و افزایش بهره وری و کارکرد با راندمان بالای کارکنان نسوز، تولید و تعمیرات کوره های قوس الکتریکی است.

رئیس تعمیرات نسوز فولاد مبارکه اظهار داشت: بمنظور تثبیت و بهبود شرایط موجود مصرف نسوز در طول یکسال گذشته مدیریت و رؤسای واحدهای تولید فولاد، مرکز نسوز و دفاتر فنی با برگزاری جلسات متوالی همواره پیگیر کاهش مصارف بوده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز