خبرگزاری کار ایران

حاکمیت جوی ناپایدار تا پایان هفته جاری در اردبیل/رانندگان کوهستان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۷۰

کارشناس هواشناسی استان اردبیل بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی استان تاکید کرد.

محمد فاخری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین تغییرات آب و هوایی استان اردبیل عنوان کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی ناپایدار تا پایان هفته در غالب مناطق استان است.

او افزود: بر این اساس آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری، در ساعات شبانه و صبحگاهی توام با هوای سرد و گاهی همراه با مه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ آبان) بارش ها غالبا به صورت باران به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود, هر چند در ارتفاعات و گردنه های برف‌گیر استان انتظار بارش خفیف برف نیز می رود.

فاخری ادامه داد: از روز چهارشنبه (۲۸ آبان) با تقویت جریانات شمالی ضمن کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد خزری (گاهی تند)، بارش در شهرستان های بیله سوار و پارس آباد به شکل باران و در بقیه نواحی استان به شکل برف و باران (خفیف) خواهد بود.

او تاکید کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در صورت تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر استان تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز