خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

پلمپ 85 تالار پذیرایی در کرمانشاه / برخورد قاطع با تهیدکنندگان سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۹۳

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا اظهار کرد: با آغاز تشدید نظارت‌ها بیش از پنج هزار و ۷۲۳ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن در کرمانشاه انجام گرفته است.

وی افزود: در طی این بازرسی‌ها ۸۵ تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا پلمپ و ۷۹ قلیان سرا تعطیل شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ۷۴ مرکز فروش شیرینی، آب میوه و بستنی، ۱۷۱ آرایشگاه زنانه، ۴۲ باشگاه بدنسازی و بیش از ۱۲۶ واحد صنفی دیگر از جمله بنگاه املاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، گیم نت و سایر مراکز متخلف تعطیل شد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی کرونا و اعمال محدودیت برگزاری مراسمات جشن و عزا، گفت: در این مدت بیش از ۱۲ مورد از صاحبان جشن و عزا به دلیل عدم توجه به رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی و ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

شکیبا از ادامه نظارت‌ها به صورت مستمر خبر داد و با درخواست از مردم استان، گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در مراسم های جشن و عزا و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیماری نقش آفرینی کنید.

وی در خصوص مشارکت مردم در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز