خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

لزوم ساماندهی مشاغل خُرد با راه اندازی شهر صنوف در شهرستان کرج

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۰۳

فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن تاکید بر ساماندهی کلونی‌های صنوف و مشاغل گفت: استقرار متمرکز صنوف و بخش‌های خدماتی مزاحم شهری در شهرکی واحد زمینه ساز ساماندهی فعالیت های مشاغل خرد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور در اولین جلسه کارگروه ساماندهی صنوف و مشاغل کارگاهی مزاحم در شهرستان کرج با اعلام خبر ساماندهی کلونی‌های صنفی کرج، اظهار داشت: مصوبه هیأت‌محترم وزیران فعال شدن این کارگروه در شهرستانها است و لذا استقرار متمرکز صنوف و واحدهای خدماتی مزاحم شهری در شهرکی واحد زمینه ساز ساماندهی فعالیت های مشاغل خرد خواهد بود. 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با اشاره به پراکندگی استقرار صنوف و خرده مشاغل صنعتی در جای جای کلانشهر کرج بالخص حواشی شهر گفت: راه اندازی شهرکی اختصاصی ویژه صنوف و مشاغل صنعتی و خدماتی، علاوه بر ساماندهی کلونی‌های پراکنده صنفی، بسترساز رونق اقتصادی در منطقه نیز خواهد بود.  

وی ضمن صدور دستور تشکیل کمیته کارشناسی ویژه پیگیری ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و اولویت بندی در بررسی مشکلات اختصاصی هر صنف، افزود: از بین 25 رسته از این مشاغل، بیش از 10 واحد صنفی در شهرستان کرج احصاء شده که باید به محل پیش بینی شده جابجا و انتقال یابند. 

فرماندار کرج با بیان اینکه طبق دستورالعمل و قوانین نسبت به ساماندهی این مشاغل اقدام قانونی خواهد شد و حضور معاون محترم دادستان برای مشاوره های حقوقی و قضایی در تصمیمات این کارگروه شهرستانی ضروری بنظر می رسد؛ افزود: این حرکت نیازمند تغییر رویکردهای پیشین و همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها است، وظایف مشخص است و شاید تا پیش از این برخی فرایندهای قانونی اجرا نشده و همه دستگاهها دور یک میز برای تصمیم گیری در این مورد خاص گرد هم نیامده بودند. 

وی افزود: امید می رود با این اقدام ارزشمند گام های موثری برای توسعه متوازن در کلانشهر کرج برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز