خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

ابطال پروانه دو کارشناس رسمی دادگستری در استان/ آذربایجان شرقی دومین استان از نظرت کثرت کارشناس

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۰۹

رئیس هیات مدیره چهارمین دوره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طی دو سال گذشته پروانه دو تن از کارشناسان رسمی دادگستری استان به دلیل تخلف باطل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل عبدالهی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در سال ۹۸ کارشناسان رسمی دادگستری استان ۲۱ هزار پرونده قضایی را کارشناسی کرده اند.

وی افزود: اگرچه مستند دقیقی از تعداد اظهار نظرهای کارشناسی در دست نیست ولی سال گذشته ۲۱ هزار پرونده از طریق فیش‌های پرداختی اعضای مجموعه وجود داشت.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از ۲۷ اردیبهشت شروع شده و تا دوم خرداد ادامه خواهد داشت.

عبدالهی در خصوص زمان برگزاری آزمون توضیح داد: این آزمون شهریور ماه امسال و به صورت غیرمتمرکز در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

او از رتبه دوم استان آذربایجان‌شرقی در کثرت کارشناس خبر داده و عنوان داشت: پس از استان تهران، مرکز آذربایجان‌شرقی با ۶۲۲ کارشناس فعال دومین مرکز از لحاظ کثرت کارشناس است که در ۴۳ رشته تخصصی به کار کارشناسی می‌پردازند.

عبداللهی، با اشاره به برنامه‌های منسجم آموزشی در مرکز استان گفت: کمیته‌های تخصصی مرکز در حوزه آموزش کارشناسان رسمی فعال بوده و در ۸ رشته مهم، ۱۸ دوره آموزشی برگزار کردیم.

عبداللهی با اشاره به لزوم شفاف سازی پرداخت ها به کارشناسان گفت: براساس پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک شاهد پرداخت حق الزحمه کارشناسان به صورت سیستمی‌ خواهیم بود.

وی در پایان از مردم و اصحاب رسانه خواست هرگونه تخلف کارشناسی را از طریق راه های ارتباطی به این مرکز گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز