خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد:

ظرفیت آی.سی.یو بیمارستان‌ها تکمیل شد/ مثبت شدن تست کرونای ۳۰ نفر از کادر درمانی

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۷۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه یزد در وضعیت هشدار قرار گرفته است، گفت: ظرفیت آی.سی.یو بیمارستان ها تکمیل شده و در این زمنه با مشکلات جدی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد نوری شادکام با اشاره به تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 150 مبتلای قطعی و 20 نفر فوتی در استان ناشی از ویروس کرونا داریم.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان در خانه بمانند و به چرخه شیوع و انتقال کمک نکنند ادامه داد: مراجعات به بیمارستان ها زیاد شده و در صورتیکه شهروندان همکاری نکنند ممکن است در چند روز آینده امکان پذیرش بیماران را نداشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اضافه کرد: بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی استان از بیماران کرونایی پر شده و همه ظرفیت بیمارستان‌های ما تکمیل است.

نوری شادکام از تکمیل ظرفیت آی.سی.یو نیز خبر داد و عنوان کرد: شب گذشته بیمارستان شهید صدوقی و بیمارستان اردکان قادر به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران نبودند و با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی از مثبت شدن تست کرونای ۳۰ نفر از کادر درمانی استان خبر داد و افزود: با مشکل کمبود کادر درمان نیز مواجه هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه در صورت ادامه روند افزایشی بیماران در استان قادر به پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها نخواهیم بود اظهار داشت: کرونا یک مسئله جدی است و نمی‌توان آن را جدی نگرفت به طوریکه لحظه به لحظه آمار بیماران ما رو به افزایش است.

وی گفت: به بیمارستان‌ها ابلاغ کرده ایم که باید بخشی از بیمارستان‌ها را به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از مردم خواست با ماندن در خانه، کادر درمان را همراهی کنند و موجب توقف در چرخه شیوع بیماری شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز