خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد:

مردم برای هر عطسه و سرفه‌ به بیمارستان مراجعه نکنند/ اختصاص 100 تخت جدید به بیماران کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۵۷۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه مراجعات غیرضروری به بیمارستان های یزد افزایش یافته است، گفت: هر عطسه و سرفه‌ای به معنای ابتلا به ویروس کرونا نیست که مردم به بیمارستان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نوری شادکام با بیان اینکه حضور افراد در محیط‌های بیمارستانی ریسک ابتلا را افزایش می دهد، اظهار داشت: مراجعه به بیمارستان‌های استان یزد افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ عنوان به بیمارستان‌ ها مراجعه نکنند و خود را در معرض آلودگی قرار ندهند، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا اکنون در بیمارستان‌ های استان بستری شده اند و ۱۰۰ تخت جدید در سطح استان نیز به بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه چرخه انتقال با ماندن در خانه  متوقف خواهد شد اظهار داشت: بیماران مبتلا به کرونا  تا ۱۴ روز عامل انتقال هستند و باید شرایط قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن و اینکه سلامت جامعه اولویت اصلی است توصیه می‌شود مردم از مراجعات غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز