خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

جایگاه های سی ان جی قزوین ضدعفونی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۶۸

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: همه محیط داخلی نازل های جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی قزوین میکروب زدایی و ضدعفونی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام اتاق ها، محوطه، سرویس های بهداشتی و نازل های جایگاه های سی ان جی توسط عوامل سازمان تاکسیرانی میکروب زدایی و ضدعفونی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین افزود: از تاکسیرانان و رانندگان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و افراد جامعه از دست زدن و برداشتن نازل ها اکیداً خودداری نمایند و مراحل سوختگیری را فقط از طریق اپراتورها و متصدیان جایگاه ها به انجام رسانند.

عرشیان تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به جای پرداخت نقدی، هزینۀ سوختگیری را از طریق کارت‌های بانکی در دستگاه های کارتخوان موجود در جایگاه ها پرداخت کنند.

وی در پایان بیان کرد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است و روزانه در حدود 15 هزار دستگاه خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می نمایند که برای مقابله با کرونا عمل ضدعفونی و میکروب‌زدایی در جایگاه ها به طور متناوب انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز