خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

رانندگان تاکسی کارت شناسایی بر خودروی خود نصب می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۵۲

اجرای طرح نصب کارت شناسایی رانندگان بر روی تاکسی‌ها به منظور نظارت بهتر بر عملکرد تاکسیرانان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: به منظور تکریم شهروندان، نظارت بهتر بر عملکرد تاکسیرانان و افزایش اعتماد عمومی به رانندگان تاکسی، طرح نصب کارت شناسایی بر روی تاکسی‌ها در ۵ خط تاکسیرانی، رزجرد -قزوین، ولی عصر (عج) –دانشگاه، ولی عصر (عج) –میدان آزادی، بازار –کوثر مینودر، دانشگاه آزاد –میدان آزادی، آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: تا پایان امسال کارت شناسایی رانندگان بر روی تمام تاکسی‌های ناوگان سازمان تاکسیرانی نصب خواهد شد.

به گفته عرشیان، در این کارت‌های شناسایی نام و نام خانوادگی، کد، عکس تاکسیران و شماره سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی و شماره پیامک ارتباط با سازمان درج شده است و شهروندانی که به تاکسیران مورد نظر انتقاد، شکایت و یا پیام تشکر داشته باشند، به راحتی می‌توانند آن را با سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

وی عنوان کرد: کارت شناسایی راننده و خودرو بر روی داشبورد تاکسی‌ها نصب می‌شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد و همه رانندگان موظف به نصب آن هستند.

این مقام مسئول اظهار کرد : با توجه به این که بعضی از مالکان، تاکسی‌های خود را در اختیار افراد فاقد مجوز قرار می‌دهند، با نصب کارت شناسایی بر روی تاکسی ها، جلوی این گونه تخلفات گرفته می‌شود و رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سریع‌تر انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز