خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

واژگونی خودروها علت اصلی تلفات جاده ای استان یزد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۹۲۹

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه امروز مسئله تصادفات بیش از گذشته برای همه نگران کننده شده است، گفت: واژگونی خودروها علت اصلی تلفات جاده ای استان یزد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار "سیدتیمور حسینی" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه استان یزد اظهار داشت: استکبار جهانی با انواع خباثت ها و اتفاقات عجیب، دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده، ان شاءالله عنایت خداوند متعال سرنوشت این نظام و انقلاب را به ظهور حضرت مهدی (عج) پیوند خواهد زد.

وی با بیان اینکه امروز مسئله تصادفات بیش از گذشته برای همه نگران کننده شده است، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی است.

سردار حسینی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای ناجا جنبه فرمان و دستور را دارد، خاطرنشان کرد: ما باید در راستای اجرای فرامین ایشان تمام تلاش خود را معطوف به این موضوع کنیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه کشورهایی که در کاهش تصادفات توفیقاتی را به دست آورده اند تلاش خود را بر بحث مدیریت و برنامه ریزی به کار گرفته اند، تصریح کرد: چنانچه ما از منابع و امکانات موجود، بهینه و به درستی استفاده کنیم تغییرات محسوسی را در کاهش تصادفات شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سهم عامل انسانی در تصادفات 92 درصد است گفت: در حال حاضر نگاه بر این است که انسان حق خطا دارد و وسیله نقلیه و راه باید خطا را جبران کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه در بسیاری از تصادفات بی موالاتی رانندگان جای خود را به خطای انسانی داده است افزود: باید با نگاه جدید به موضوع تصادف ورود پیدا کنیم تا شاهد تحولات مطلوبی دراین حوزه باشیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: امروز وظیفه پلیس بسیار سنگین تر از گذشته است و ناچار است با تلاش مضاعف عقب ماندگی دیگر بخش ها را در خصوص کاهش و پیشگیری از تصادفات جبران کند.

واژگونی خودروها علت اصلی تلفات جاده ای استان یزد

همچنین سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد گفت: راه های استان یزد دارای ویژگی های خاصی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان یزد دارای 8 هزار و 700 کیلومتر مسیر جاده ای اصلی، فرعی و روستایی است تصریح کرد: شرایط خاص جغرافیایی استان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت جنوب به شمال و شرق به غرب کشور ایجاب می کند که همه دستگاه ها توجه ویژه ای به وضعیت راه های این استان داشته باشند.

میرحیدری علت اصلی تلفات جاده ای استان یزد را واژگونی خودروها بیان کرد و گفت: باید با تخصیص اعتبارات مربوطه توسط سازمان های ذیربط مشکلات حوزه تصادفات جاده ای استان رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز