خبرگزاری کار ایران

سردار سالاری:

آمریکا زمینه فروپاشی خود و اسرائیل را فراهم کرد/ انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۱۲

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی زمینه فروپاشی خود و افول رژیم کودک‌کش اسرائیل را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نظامیان، بسیجیان، کارکنان دستگاه های اجرایی و آحاد مردم در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: شهادت فرمانده شجاع دفاع مقدس را محضر مقام معظم رهبری، مردم عزیز و امت اسلامی و خانواده آن شهید عزیز  تسلیت عرض می کنم.

سالاری افزود: حاج قاسم پدری بودند برای فرزندان شهدا؛ کاش چنین روزی بوجود نمی آمد، از اول صبح دیروز بغض گلوی همه ما را گرفته و دندان هایمان را بر هم می فشاریم و منتظر امر رهبریم.

وی تصریح کرد: کسی که سال های سال منتظر چنین لحظاتی بود که به ارواح مطهر شهدا بپیوندد چه عاشقانه به آغوش سیدالشهدا رسید.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تاکید کرد : آنهایی که امروز به دنبال این هستند که حاج قاسم ها را از ما بگیرند هنوز ما را نشناختند، کور خواندند آنها که با شهادت حاج قاسم می خواهند خلائی در جبهه مقاومت ایجاد کنند.

سردار سالاری بیان کرد: رژیم غاصب آمریکا و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و افول آنها را خواهیم دید.

وی  ابراز کرد:  دشمن این را بداند همه این ملت حاج قاسم سلیمانی هستند  و ما سرهای خودمان را فدای حاج قاسم و رهبری می کنیم،  

ما فرزند حسین و فرزند عاشورا هستیم، منتظر امر رهبریم و ما همه فدایی راه حاج قاسم هستیم.

سردار سالاری گفت : شخصیت حاج قاسم یک الگوی بی نظیر و بی بدیل  برای کل نظام است و کسی بود که متعلق به گروه و موقعیت خاصی نداشت و افتخار همه ملت ایران است که چنین حاج قاسم هایی دارد.

وی با باین اینکه به برکت خون شهدای انقلاب این مسیر با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: با رهبری مقام‌معظم رهبری این انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد و دشمن انقلاب این را بداند منتظر انتقام سخت فرزندان علی باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان اظهار کرد: آمریکا با این کار زمینه فروپاشی خود و  افول رژیم کودک کش اسرائیل را فراهم کرده است.

سردار سالاری تاکید کرد: ان شاالله به لطف الهی انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت و ضربه سختی به آنها خواهیم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز