خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در جمع مدیران رسانه‌های خبری:

بسیج در مسائل اساسی انقلاب با هیچ شخص و گروهی رودربایستی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۵۰

یقیناَ بسیج نمی‌تواند در مسایل اصلی نظام و اسلام همچون نسبت ناروا به عاشورا و مسایلی از این ‌دست سکوت کند بلکه مواضع انقلابی خویش را بیان می‌کند و در این موارد، بسیج با هیچ شخص و گروهی رودربایستی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج نمی‌تواند در مسائل اصلی نظام و اسلام همچون نسبت ناروا به عاشورا و مسائلی از این ‌دست، سکوت کند بلکه مواضع انقلابی خویش را بیان می‌کند و در این موارد، بسیج با هیچ شخص و گروهی رودربایستی ندارد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های برتر خبری که در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا به ‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: رسانه‌ها باید عظمت و ایستادگی ملّت ایران را به ‌تصویر کشیده و جریان اصیل انقلاب را تقویت کنند.

نقدی به هجمه‌ سنگین ابرقدرت‌های دنیا علیه ملّت ایران اشاره کرد و افزود: درمقابل هجمه رسانه‌ای دشمن که ۹۵ درصد رسانه‌ها را در اختیار دارد نبایستی خودمان نیز این ملّت عزیز را تنها گذارده و ضعف‌های کوچک، ما را از انعکاس حرکت خروشان رودخانه عظیم انقلاب غافل کند.

وی بسیج را آحاد ملت دانسته و خاطر نشان کرد: بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نبوده، بلکه بسیج جناح انقلاب و ولایت است و آن‌چه را که مقام معظم رهبری ترسیم می‌کنند انجام می‌دهد چرا که بسیج را نمی‌توان از ولایت جدا کرد.

وی در همین خصوص ادامه داد: یقیناَ بسیج نمی‌تواند در مسایل اصلی نظام و اسلام همچون نسبت ناروا به عاشورا و مسایلی از این ‌دست سکوت کند بلکه مواضع انقلابی خویش را بیان می‌کند و در این موارد، بسیج با هیچ شخص و گروهی رودربایستی ندارد.

نقدی در ادامه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف علمی - فرهنگی - اقتصادی - ورزشی و… ارایه کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی صحبت‌های خود و پس از اعلام نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های حاضرین، بیان کرد: انتظار ما از رسانه‌ها آن است که در جنگ رسانه‌ای دشمن، بیش از پیش به نظام سلطه و جبهه استکبار پرداخته و ضعف‌های دشمن را بازگو کنیم.

وی حقوق بشر و دموکراسی در آمریکا را دروغی آشکار دانست و تصریح کرد: انتخابات اخیر امریکا که حتّی به‌دلیل مشارکت حداقلی و علی‌رغم هزینه ۴ میلیارد دلاری برای کشاندن مردم به صندوق‌ها آمار حضور مردم‌شان را سانسور می‌کنند نشانه دیگری از فروپاشی و نابودی شیطان بزرگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز