خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

پیش بینی ۷۷ شعبه أخذ رأی برای انتخابات مجلس در آبیک/جابه جایی ۲ مسئول به دلیل عدم تکریم مردم

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۴۴۱

فرماندار شهرستان آبیک از پیش بینی ۷۷ شعبه أخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان خبر داد و گفت: امکان افزایش تعداد شعبات سیار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور روز شنبه در نشست خبری ویژه ستاد انتخابات شهرستان آبیک اظهار کرد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان آبیک ۷۷  شعبه أخذ رأی  پیش بینی شده که از این تعداد، ۴۴ شعبه ثابت و ۳۳ شعبه سیار است.

وی افزود: برای بخش مرکزی و شهر آبیک ۵۲ شعبه أخذ رأی  شامل ۳۳ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار و همچنین بخش بشاریات و شهر خاکعلی ۲۵ شعبه شامل ۱۴ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه سیار پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: احتمال افزایش تعداد شعبات سیار برای انتخابات مجلس در شهرستان آبیک وجود دارد که در صورت لزوم، تحقق می‌یابد.

احمدپور با اشاره به هماهنگی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس در شهرستان آبیک اضافه کرد: به بخشداران ماموریت داده شده به همراه نمایندگان مخابرات و فرمانداری برای شناسایی نقاطی که برای برگزاری الکترونیکی انتخابات آنتن دهی ضعیف است و یا آنتن دهی ندارند ظرف مدت کوتاهی نسبت به رفع نارسایی ها و مشکلات اقدام کنند که در صورت وجود مشکل، انتخابات در آن نقاط به صورت دستی برگزار می‌شود.

بهانه دخالت عوامل را در انتخابات را نمی پذیریم

به گفته وی، هیچ عذر و بهانه دخالت عوامل انتخابات شهرستان آبیک و کسانی که در پروسه انتخابات مجلس نقشی ندارند را نمی پذیریم چرا که هدف، برگزاری انتخابات در مدار قانون و منطبق بر احکام صادره  است که از قانون   انتخابات صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه در دستور کار عوامل انتخابات شهرستان آبیک قرار دارد که با برگزاری پرشور انتخابات و حضور گسترده مردم، نظام اسلامی را برای سالیان سال بیمه می‌کند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: انتخابات مجلس را در شهرستان آبیک خارج از وابستگی ها، تفکرات، علاقه ها و باورها برگزار خواهیم کرد و این مهم باید مد نظر ناظران، بازرسان و مجریان انتخابات این شهرستان باشد.

پرهیز خبرنگاران از انعکاس روایت دیگران در زمان انتخابات

احمدپور بر انعکاس  و پوشش اخبار ایام انتخابات به نحو صحیح از سوی خبرنگاران شهرستان آبیک تاکید و اضافه کرد: خبرنگاران شهرستان هر زمان که در خصوص موضوعی ابهام داشته باشند، باید از روایت دیگران پرهیز کرده و موضوع را از فرمانداری پیگیری کنند؛ همچنین باید  از دامن زدن به موضوعاتی که موجب دلسردی در بین مردم و دودستگی و تخریب می‌شود، خودداری کنند.

طبق تاکید احمدپور، هیچ یک از پرسنل سیستم اداری شهرستان آبیک حق تعرض به حقوق عمومی و مسلم مردم را ندارد و باید با متانت و ادب پاسخگوی مردم باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک خطاب به خبرنگاران متذکر شد: از خبرنگاران درخواست می‌شود که اگر در جایی مطلع شوند و یا گزارشی مبنی بر اهانت یا بی توجهی  مردم در اداره ای دریافت کردند، حتما اطلاع دهند تا در کمترین و کوتاهترین زمان ممکن برخورد لازم صورت گیرد.

جا به جایی ۲ مسئول به دلیل عدم تکریم ارباب رجوع

فرماندار شهرستان آبیک افزود: جا به جایی دو مدیر شهرستانی صرفا به دلیل توجه نداشتن موضوع تکریم ارباب رجوع و راه نینداختن درست و به موقع کارها و درخواست‌های  مردم بوده است‌.

احمدپور بیان کرد: با انتصاب و صدور حکم شهردار آبیک، بخشی از دغدغه های شهری رفع می‌شود و در حال حاضر، شهر دچار چالش جدی شده و اتفاقات نامبارکی رقم خورده است.

وی افزود: توجه نکردن به حقوق عامه مردم آبیک، عدم توجه به حقوق معوقه پرسنل شهرداری و زیرساخت‌های شهری و مشکلات و مسائل دیگر نارضایتی مردم را به همراه داشته که این دغدغه ها و مشکلات به مسئولان ارشد استان قزوین مطرح شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز