خبرگزاری کار ایران

عدل هاشمی‌پور:

برخی فکر می‌کنند خارج از کشتی انقلاب‌اند/ باید امید و کار را به جامعه بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۹۰

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: برخی فکر می‌کنند خارج از کشتی انقلابند و دوست دارند کشتی انقلاب سوراخ باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینها باید بدانند که اگر کشتی انقلاب سوراخ شد آنها هم غرق خواهند شد نه اینکه آنها به سمت و سوی دیگری می روند.

وی با بیان اینکه در تقسیم اعتبارات استانی باید عدالت مدنظر گرفته شود، اظهارداشت: پروژه‌های چندین ساله باید تعیین تکلیف و از سردرگمی بیرون بیاید.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: از معاونت عمرانی استاندار استان می‌خواهیم پروژه‌های چندین ساله را دسته‌بندی تا زودتر بتوان آنها را تمام کرد.

هاشمی‌پور با اشاره به همکاری مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، خاطرنشان کرد: رقابت ما بر سر عمران و آبادانی است و این رقابت‌ها باید ادامه داشته باشد.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید در کمیته‌های برنامه‌ریزی حضور داشته باشند تا بتوان کمک‌ها و همکاری‌ها در توزیع اعتبارات را دوچندان کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس تاکیدکرد: برای توسعه استان همه باید همگام و همکار هم باشند و اگر این همکاری نباشد توسعه‌ای نخواهیم دید.

هاشمی‌پور، شرایط کنونی دولت را سخت خواند و از همه مسوولان خواست دولت را به‌نحو  شایسته‌ای همراهی کنند.

وی گفت: باید نشاط و امید را در جامعه رونق داد تا مردم از نظام و انقلاب خسته نشوند و تلاش‌ها باید در این ارتباط دوچندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز