خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان در جمع خبرنگاران:

داشتن شفافیت در اقدامات شهرداری اساسی است/ پروژه سبزه میدان باید بر اساس پهنه تعریف شده اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۶۴

شهردار زنجان با بیان اینکه ما دنبال عدالت محوری بدور از هرگونه هیاهوی سیاسی و جوسازی در شهر هستیم، گفت: داشتن شفافیت در اقدامات شهرداری اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح اله معصومی، شهردار زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت خدمتگذاری در جامعه، گفت: مردم و شهروندان زنجان مستحق خدمات رسانی هستند.

معصومی، با اشاره به استفاده از همکارن و شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در توسعه مناطق 8 گانه تصریح کرد: در حوزه های مختلف اقدامات شهرداری دارای برنامه‌های هستیم که در قالب زمانبندی‌های مناسب انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 35 درصد از برنامه‌های شهرداری محقق شده است، تاکید کرد: پروژه سبزه میدان باید بر اساس پهنه تعریف شده اجرایی شود.

شهردار زنجان، با بیان اینکه پروژه سید الشهدا دارای ابهامات فنی بوده است، تصریح کرد: تمام مسائل و ابهامات پل سید الشهدا به سرانجام رسیده و تا پایان سالجاری به مرحله اجرا می رسد.

شهردارزنجان، با اشاره به احداث 4پل غیرهمسطح برای کاهش ترافیک زنجان، اضافه کرد: درصدد آغاز یکی از این پروژ ه های شهری در سالجاری هستیم.

وی، درخصوص ساماندهی خطوط اتوبوسرانی زنجان، ادامه داد: در حال رایزنی برای راه اندازی  اولین خط ریلی هستیم.

شهردار زنجان، در حوزه آتش نشانی زنجان شهر را دارای مشکلات مهم عنوان کرد و گفت: دستور ساخت یک ایستگاه جدید اتش نشانی داده شده است.

وی، در حوزه اجرایی و احداث پروژه های ساختمانی و تخلافات در حوزه ساخت و سازها ادامه داد: ساختمان کلانتری مشترک شهرداری و نیروی انتظامی در زنجان برای سیاست گذاریهای مشترک ساخته می شود.

معصومی، با بیان اینکه درحوزه سیما و منظر شهری بعد از تصویب به مناطق ابلاغ و شاهد الویتهای معابر شهری با نمای چشم نواز با حفظ فرهنگ و روحیات شهروندان با ضوابط شهری انجام می گیرد، تاکید کرد: در حوزه طرح تفصیلی تناقص ها را از بین برده  و در صدد بررسی مسائل و حفظ بافتهای قدیمی هستیم.

شهردار زنجان،  گسترش میادین تره بار زنجان را مهم ارزیابی کرد و گفت: در صدد ایجاد عدالت برای ایجاد این میادین در مناطق مختلف شهرهستیم.

معصومی، همچنین در حوزه بازگشایی معابر در نقاط مختلف با تملک یکجا و تخریب همزمان، اضافه کرد: مرکز فروش خورو ها به خیابان نیتنوا در زنجان منتقل می شود.

شهردار زنجان، جمع آوری نمایسشگاه های خودرو را ازاهم اقدامات در شهر برشمرد و گفت: ضعف مبلمان شهری با احداث فضاهای مختلف شهری برطرف می شود.

وی، ممیزی املاک شهر را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: تا پایان سال 97 ساماندهی با بانک اطلاعاتی کامل را در شهر شاهد خواهیم بود.

این مسئول در زنجان، نگاه ویژه به بافت‌های کمتر توسعه یافته با ایجاد فضاهای خدماتی را با نظارت شهرداری مهم عنوان کرد و گفت: 5 میلیارد تومان برای این مسائل در نظر گرفته شده است.

وی، در حوزه سازماندهی نیرویهای شهرداری دراین مجموعه  را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: معوقات کارکنان شهرداری بزودی پرداخته و بروز می شود.

معصومی، در ادامه حوزه در آمد های مالی شهر را دچار افت و نقصان عنوان کرد و گفت: شاهد رونق و افزایش این مجموعه شهری خواهد شد.

شهردار زنجان استفاده از پتانسیل مدیران و مجموعه شهر زنجان را برای توسعه واداره شهر زنجان، مهم برشمرد و ادامه داد: نقش مردم و شهروندان زنجان با پتانسیل‌های شهرداری موجب تعامل و توسعه شهری خواهد شد.

معصومی، با بیان اینکه گلخانه مرکزی زنجان احداث خواهد شد، ادامه داد: شاهد افزایش 25درصدی بودجه بودیم.

 وی خبر از اختصاص 3 میلیارد تومانی به اولین پیاده راه سازی  زنجان داد و گفت: در سال آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز