خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

ساماندهی آرامستان‌های زنجان جزو برنامه‌های دراز مدت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۸۸

وقفی بودن اراضی آرامستان‌ها و برخی موانع با توجه به شرایط مذهبی و شرعی ودر ننیجه دفن اجساد اموات و درگذشتگان در این آرامستان تدابیر ویژه را می طلبد.

شهردار زنجان, با اشاره به مراجعه مردم در شرایط سخت به آرامستان‌ها برای تشییع اموات و مراجعه برای یاد کردن از درگذشتگان خود گفت: برای ساماندهی سریع آرامستان‌های زنجان به‌ویژه در منطقه شرق زنجان نیازمند برنامه های دراز مدت هستیم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, محسن امین, در زمینه ساماندهی آرامستان منطقه شرق زنجان,(قبرستان بالا) گفت: شهرداری به تنهایی نمی تواند در این زمینه اقدام نماید.

امین با بیان اینکه مراجعه مردم در بدترین شرایط سخت به این آرامستانها صورت می گیرد, افزود: ساماندهی این آرامستان جزو برنامه های دراز مدت خواهد بود.

شهردار زنجان, با اشاره به اینکه باید گورستان جدید در این راستا آماده تا مردم به این محل هدایت شوند تصریح کرد: وقفی بودن اراضی آرامستان‌ها و برخی موانع با توجه به شرایط مذهبی و شرعی ودر ننیجه دفن اجساد اموات و درگذشتگان در این آرامستان تدابیر ویژه را می طلبد.

وی همچنین همکاری و مشارکت مردم را دراین زمینه دارای اهمیت اساسی دانست و گفت: ما در کنار مردم و در کنار مردم برای مردم خدمت می کنیم.

امین در ادامه بابیان اینکه مسئولین و مردم باید با مردم مهربان باشند خاطر نشان شد: باید دراین خصوص برای آنها اقدامات مطلوب اقدام شود ودراین اقدام نباید عاطفی برخودرد شود و باید با مردم تعامل داشت.

وی با اشاره به ساماندهی تدریجی آرامستان‌های زنجان، گفت: سعی بر گلکاری و درختکاری حاشیه این آرامستان در سال‌جاری برای حفظ روحیه شهروندان و جوانان در این مکان شده است.

شهردار زنجان در پایان با بیان اینکه برای رفع مشکلات در حیطه اختیارات شهرداری برای ساماندهی قبرستانها هزینه ای برابر با ۱۱میلیارد تومانی مورد نیاز است, افزود: عدم همکاری مردم نیز یکی از موانع در این زمینه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز