خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمعیت هلال احمر کوهرنگ به ایلنا خبر داد:

نجات 5 نفر در میان برف و کولاک توسط امدادگران کوهرنگی

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۲۴

رئیس اداره هلال احمر شهرستان کوهرنگ از نجات 5 نفر گرفتار در میان برف و کولاک این منطقه خبرداد.

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته یک دستگاه اتوبوس در گردنه تارزا در میان برف و کولاک دچار مشکل شد که از طریق نیروهای امدادی هلال احمر استان خوزستان به اهواز منتقل شدند.

وی افزود: ساعت 18 بعد از ظهر راننده و کمک راننده به همراه 3 مکانیک برای تعمیر اتوبوس به گردنه تارزا بازمی‌گردند که بدلیل کولاک شدید راه مسدود می‌شود و این 5 نفر برای کمک با نیروهای امدادی ما تماس می‌گیرند که بدلیل بعد مسافت و برف و بوران منطقه نیروهای امدادی ساعت 22 شب به محل موردنظر می‌رسند.

طاهری ادامه داد: 5 نفری که در میان برف و کولاک گرفتار بودند، توسط نیروهای امدادی کوهرنگ به آمبولانس منتقل شدنداما باز هم بدلیل بارش برف شدید و کولاک جاده مسدود شد که از طریق عوامل راهداری در حال بازگشایی است.

 رئیس اداره هلال احمر شهرستان کوهرنگ در پایان افزود: تا دقایقی پیش با عوامل امدادی در تماس بودیم که حال هر 5 نفر گرفتار در برف و کولاک مطلوب بود و تا ساعاتی دیگر به شهرستان کوهرنگ باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز