خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل مطرح کرد:

زمینه‌های رونق گردشگری زمستانی در استان اردبیل مهیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۷۹

استاندار اردبیل گفت: زمینه‌های رونق گردشگری زمستانی در استان اردبیل مهیا می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در  برنامه سلام ساوالان صدا و سیمای اردبیل با تاکید بر اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری در استان، بر توسعه گردشگری زمستانی تاکید و برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن راه آهن اردبیل تا سه سال آینده قول مساعد داد.

استاندار اردبیل با اشاره به پتانسیل‌های‌استان گفت: ما می‌توانیم با ایجاد وحدت بیشتر بین مسئولان و کسانی که در توسعه استان موثر باشند قدم های موثری برداریم.

 بهنام‌جو، راه آهن اردبیل و اتصال به شبکه ریلی کشور را به عنوان مهمترین خواسته به حق مردم و مسئولان استان‌بیان کرد و افزود: با پیگیری‌هایی که کردیم انشاالله تا سه‌سال آینده راه‌آهن اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید که می توانیم از این طریق سرمایه گذاران خوبی برای استان جذب کنیم.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب گردشگری استان، گفت: ما در استان اردبیل چاه‌های نفت و چشمه‌های بهشتی و آبگرم‌های معدنی داریم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاالله مردم پیشرفت‌ها را در عمل خواهند دید.

بهنام جو با بیان اینکه ما باید به سمتی برویم که زمستان بیدار را داشته باشیم گفت: باید با فعال کردن ورزش های زمستانی و توسعه زیرساخت های منطقه گردشگری آلوارس بتوانیم گردشگری زمستانی را در استان رونق دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز