خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

دولت فضای آزاد سیاسی در دانشگاه‌ها را مهیا کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۶۵

استاندار اردبیل گفت: دولت فضای آزاد سیاسی در دانشگاه ها را مهیا کرده است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنامجو درنشست با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دولت فضای آزاد سیاسی در دانشگاه ها را مهیا کرده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید بستر لازم را برای فعالیت سیاسی، اجتماعی و علمی دانشجویان فارغ از هرگونه گرایش سیاسی مهیا کرده و ضروری است دانشجویان از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را با تعامل یکدیگر ببرند .

استاندار اردبیل ادامه داد: نهضت بیداری، آگاهی، ضد استبدادی و آرمانگرایی همه دست به دست هم داد تا جنبش دانشجویی علیه استبداد زمان به جریان بیافتد.

بهنامجو تصریح کرد: دانشجویان در آن سال های پر التهاب توانستند رسالت سنگین خود در زمینه استقلال خواهی و آزادیخواهی را بخوبی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان قشری فعال و آرمانگرا هستند که می‌توانند علاوه بر فعالیت سیاسی، مطالعات اجتماعی خود را توسعه داده و برای کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشند .

ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز گفت: در دولت تدبیر و امید تحقق مطالبات دانشجویی مورد توجه قرارگرفته و همه تشکل ها فعالیت خوبی در زمینه های مختلف دارند هرچند دغدغه هایی هم در ارتباط با فعالیت سیاسی در بین دانشجویان وجود دارد که قابل حل است .

وی افزود: تشکل های دانشجویی می توانند با تعامل یکدیگر فعالیت آزادانه ای داشته باشند.

نصری گفت: نباید محدودیتی برای فعالیت سیاسی دانشجویان ایجاد شود چرا که تمامی روسای دانشگاه ها در این مورد توجیه هستند و نباید فضای دانشگاه امنیتی شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز