خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبرداد:

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین سال آینده تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۹۷

استاندار اردبیل گفت: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین تیرماه سال آینده تکمیل و آماده واگذاری می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین که با حضور نمایندگان مجلس و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شاهد انجام شد، افزود: یکصد هکتار فاز اول این منطقه سال آینده تکمیل و برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده می شود.

وی در خصوص تامین جاده دسترسی این منطقه نیز گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان حداکثر تا تیرماه سال آینده با اعتبارات استانی ، جاده ورودی منطقه ویژه را طراحی و اجرا خواهد کرد.

استاندار اردبیل افزود: شرکت‌های توزیع گاز و نیروی برق استان تا اردیبهشت ماه سال آینده گاز و برق مورد نیاز 100 هکتار فاز اول را تامین می کنند.

بهنام جو اظهار کرد: برای حل موانع موجود بر سر راه این طرح اقتصادی از حداکثر اختیارات استان استفاده می شود و اگر نیاز به پیگیری و مصوبه کشوری باشد نمایندگان استان در مجلس و استانداری اردبیل اقدام لازم را انجام می دهند.

وی ادامه داد: استانداری اردبیل در صورت کمبود نقدینگی سرمایه گذاران، تامین و تکمیل سرمایه در مراحل مختلف را بر عهده خواهد گرفت.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری و پیمانکار مربوطه نسبت به تامین و دپوی مصالح مرغوب در فصل کاری اقدام کند افزود: فرمانداری نمین نیز مشکلات محلی و معارضین احتمالی را مرتفع خواهد کرد.

منبع استانداری اردبیل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز