خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

استاندار جدید اردبیل معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۲۰

با حضور وزیر کشور اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی و از خدمات مجید خدابخش استاندار سابق تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در این مراسم گفت: خوشحال هستم بعد از چند سال دوری دوباره به این استان برگشته ام. امیدواریم در سایه حمایت‌های مسئولان و مردم این استان بتوانم در دوران جدید خدمتگزاری در اردبیل اهداف توسعه‌ای را به پیش برم.

بهنام‌جو با بیان اینکه تمام مطالبات و خواسته های مردمی که از زبان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نمایندگان استان در مجلس مطرح شد را نصب العین قرار خواهم داد، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت های توسعه ای در این استان مورد توجه قرار گیرد و با توجه به اینکه این استان محور توسعه کشاورزی، صنعت و گردشگری است در هر سه محور سعی خواهیم کرد تا توسعه واقعی اتفاق بیفتد.

وی از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور در انتخاب وی به عنوان استاندار اردبیل قدردانی کرد و افزود: ما باید از راهکار غیر از منابع محدود دولتی نظیر صندوق توسعه ملی، منابع بانک ها و سرمایه گذاران استفاده کنیم تا این استان در ریل توسعه و ترقی قرار گیرد.

مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل نیز گفت: بنده در حالی چهار سال پیش مدیریت این استان را بر عهده گرفتم که تخصیص بودجه عمرانی 25 درصد بود و نرخ بیکاری نیز بیش از 13.2 درصد بود که الان این نرخ بیکاری به 9.7 درصد رسیده که پائین تر از نرخ متوسط کشوری است.

مجید خدابخش سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری دولت را از محل صندوق توسعه ملی در مهار آب های مرزی و آبیاری 60 هزار هکتار اراضی حاصلخیز این استان و تبدیل مغان به کشت و صنعت عظیم در تولید محصولات باارزش افزوده را یادآور شد و گفت: راه اندازی کارخانه های فرآوری متعدد، تکمیل پروژه گردشگری پل معلق، افتتاح محور خلخال – ماجولان- ماسوله، در چهار سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی از تمهید مقدمات برای راه اندازی بندر خشک در اصلاندوز خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه به شرط اینکه یک میلیون تن بار در این مسیر جابجا شده و نصف هزینه ساخت پل را کشور آذربایجان تقبل کند راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز