خبرگزاری کار ایران

رونمایی از مستند جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۸۱

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رونمایی مستند معرفی اثر ثبت جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در نمایشگاه الکامپ استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد مجیدی در مراسم افتتاح این نمایشگاه تصریح کرد: این مستند در 12 دقیقه و با هدف معرفی تنها اثر ثبت جهانی استان تولید شده است.

وی با بیان اینکه در این مستند توضیحات جامعی در خصوص این بنای تاریخی ارائه شده، اضافه کرد: علاوه بر این ، دو نماهنگ بناهای تاریخی استان و مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان به رونمایی از تورمجازی ویژه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیز اشاره و تأکید کرد: همچنین پنج سامانه مرتبط با دولت الکترونیک به بهره‌برداری رسید.

مجیدی افزود: در این نمایشگاه برای اولین بار نرم‌افزار گردشگری با عنوان «مسافر اردبیل» نیز به مخاطبان معرفی شد.

او تأکید کرد: علاقمندان می‌توانند نرم‌افزار و مستندات ذکر شده را از سایت میراث فرهنگی استان به نشانی www.ardabilchto.ir دانلود کنند.
 نمایشگاه الکامپ استان اردبیل تا 12 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز