خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در زنجان:

کلینیک تخصصی مهرانه زنجان در مسیر اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۸۰

وزیر دفاع گفت: مهرانه در مسیر اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی برداشته، در واقع مهرانه، عین اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر سرتیپ امیر حاتمی، امروز در سفر یک‌روزه به زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه اظهار داشت: به‌عنوان یک زنجانی افتخار می‌کنم که مردمانش با روحیه انسانی و عشق به هم‌نوع مجموعه‌ای به نام مهرانه خلق کرده‌اند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه مهرانه با حمایت 100 درصدی مردم تاسیس شده، افزود: مجموعه‌ای که پشتیبانی مردم را داشته باشد، محروم شدنی و تحریم شدنی نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به وسعت خدمت‌گذاری مهرانه در حوزه خدمات رادیوتراپی و اسکان به بیماران سراسر کشور و ارائه خدمات رایگان (85 تا 100 درصدی) دارو، جراحی و پاراکلینیکی به بیماران داخل استان زنجان و مناطق تابعه هدف ادامه داد: مهرانه در مسیر اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری گام‌های بزرگی برداشته و در واقع مهرانه، عین اقتصاد مقاومتی است..

در ادامه این بازدید مسؤول کلینیک تخصصی مهرانه هم در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در مهرانه را ارائه و تاکید کرد: این مهم با همراهی مردم و پیگیری اعضای هیأت مدیره محقق شده است.

در ادامه مدیرعامل مهرانه، مهرانه را آئینه تمام نمای پایتخت شور و شعور حسینی است دانست و گفت: خیر محور بودن،  نقطه قوت مهرانه محسوب می‌شود.

اصغر وثوق تاکید کرد: مهرانه به نمایندگی از زنجان، به‌عنوان نخستین و آخرین استان به منظور خدمت‌رسانی به مبتلایان به سرطان و همراهان آنان که از سراسر استان‌های کشور در تهران حضور می‌یابند و  برای جلوگیری از چادرزنی و استقرار آنان در حاشیه بیمارستان‌ها در راستای عمل به وظیفه انسانی، مهمانسرایی را برای اسکان رایگان همراه با تهیه غذای گرم در پایتخت راه‌اندازی کرده است.

وی در پایان مهرانه را نماد و آئینه تمام نمای پایتخت شور و شعور حسینی نامید و با اشاره به فعالیت روزانه 400 خیر و داوطلب کنار 36 کارمند تصریح کرد: نقطه قوت مهرانه خیرمحور بودن این مجموعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز