خبرگزاری کار ایران

با مشارکت فعالان بخش گردشگری؛

دوره آموزشی هتل‌داری در اردبیل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۲۳

دوره آموزش تخصصی هتل داری با مشارکت هتل‌داران و فعالان بخش گردشگری در محل مجتمع پذیرایی عالی قاپو اردبیل برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا، قادر تقی‌زاده معاون گردشگری استان اردبیل در این دوره آموزشی به ضرورت ارتقا آموزش‌های حوزه گردشگری استان تاکید کرد.

 تقی‌زاده با یادآوری استفاده از ظرفیت اساتید استانی در برگزاری دوره‌های آموزشی، اضافه کرد: به منظور ارتقا دانش فعالان حوزه گردشگری، دوره‌های آموزشی با حضور اساتیدکشوری و مشارکت موسسات ملی برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه آموزش ضرورت ارتقا خدمات گردشگری است، اضافه کرد: به همین منظور از حضور آقای اصغر ژیان دربندی برای برگزاری کارگاه‌های آموزش هتل‌داری در بخش‌های مختلف حسابداری، رستوران، چیدمان و طراحی، پذیرش مهمان، بازاریابی، برگزاری مراسم های خاص، انبارداری و لاندری استفاده شده است.

وی با تاکید به اینکه در این دوره فعالان گردشگری، دانشجویان رشته های مرتبط با گردشگری، مالکان رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی و هتل داران حضور دارند، اضافه کرد: این دوره در مجتمع پذیرایی عالی قاپو برگزار شده تا مراکز اقامتی و پذیرایی با نحوه پذیرایی نیروهای آموزش دیده و نحوه چیدمان بخش های مختلف یک مرکز اقامتی و پذیرایی آشنا شوند.

تقی زاده با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری دوره ها در شهرستان ها ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتباری میراث فرهنگی، انتظار داریم فرمانداران اعتبار مناسبی برای بخش آموزش گردشگری اختصاص دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اعتبار اختصاص یافته برای بخش آموزش گردشگری استان در سال جاری را 50 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: در نظر داریم این اعتبار ملی به صورت یارانه در اختیار موسسات همکار آموزشی قرار گیرد.

وی به ضرورت تداوم آموزش ها برای گروه های مختلف مرتبط با گردشگری اشاره و تصریح کرد: از جمله آموزش مراکز پذیرایی و بین راهی، رستوران ها، عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر، رانندگان فرودگاهی و رانندگان بین شهری ضرورت ویژه دارد.

تقی زاده از برگزاری دوره آموزشی ویژه مراکز رفاهی بین راهی با حضور آقای کوهی خبر داد و تاکید کرد: موضوع آموزش به جد دنبال می شود و از موسسات همکار درخواست شده تا به کیفیت بخشی آموزش ها توجه داشته باشند.

در این مراسم پدر هتل داری نوین ایران نیز به ضرورت اعمال سیستم مناسب گردش کار در هتل ها تاکید کرد و افزود: وجود سیستم مناسب گردش کار خطاها و سهل‌انگاری کارکنان را به حداقل می‌رساند.

اصغر ژیان دربندی با بیان اینکه هتل از دو بخش پیدا و پنهان برخوردار بوده و بخش پنهان در واقع نظم دهنده هتل است، اضافه کرد: لازم است مدیران هتل ها به بخش پنهان مدیریت هتل توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در هتل‌داری موضوع احتکار بی معنی است و احتکار برای هتل‌ها زیان ده خواهد بود، ادامه داد: تمامی خدمات، برنامه‌ها و اقدامات هتل‌ها می‌بایست با هدف سود اقتصادی و به حداقل رساندن هزینه ها باشد.

ژیان دربندی به ضرورت آموزش کارکنان هتل ها تاکید و اضافه کرد: به تجربه ثابت شده با آموزش مناسب بسیاری از هزینه ها مدیریت شده و زمینه سود اقتصادی برای هتل تسهیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز