خبرگزاری کار ایران

صادقی:

بین‌الملل سازی آموزش‌عالی موضوع امسال نشست اتحادیه است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۰۴

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بین الملل سازی آموزش عالی موضوع امسال نشست اتحادیه است.

به گزارش ایلنا،  گودرز صادقی رئیس نشست اتحادیه دانشگاه‌های آسیای‌میانه و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه این نشست گفت: اتحادیه دانشگاه های آسیای میانه چند سالی است که تاسیس شده است و طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار است هر سال یکبار در یکی از کشورها برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال دومین نشست اتحادیه دانشگاه‌های آسیای میانه برگزار می‌شود، تصریح کرد: اولین نشست در کشور قرقیزستان برگزار شد و 24 و 25 آبان ماه امسال هم ما در دانشگاه محقق اردبیلی میزبان نشست اتحادیه هستیم.

صادقی با بیان اینکه هر سال یک موضوع در نشست اتحادیه مورد بررسی قرار می گیرد، ادامه داد: بین الملل سازی آموزش عالی موضوع امسال نشست اتحادیه است و اعضای اتحادیه در این مورد به بحث و گفتگو می پردازند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: 40 نفر از روسا و مسئولان دانشگاه های عضو اتحادیه از 7 کشور در این نشست شرکت کرده اند.

صادقی اظهار کرد: از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مسئول ارتباطات علمی ایران و گرجستان انتخاب شده است به همین دلیل با هیات گرجستانی نشست جداگانه ای خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز