خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مطرح کرد:

اقدامات موثر دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه مبارزه با اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۲۳

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مبارزه با اعتیاد جزو اولویت‌های دانشگاه محقق اردبیلی است و در این زمینه اقدامات مهم و موثری در دانشگاه انجام شده است.

به گزارش ایلنا، گودرز صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با بیان اینکه میزان گرایش به اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‌محقق اردبیلی بسیار کم است،گفت: مبارزه با اعتیاد جزو اولویت‌های دانشگاه محقق اردبیلی است و در این زمینه اقدامات مهم و موثری در دانشگاه انجام شده است. 
 
وی با بیان اینکه در دانشگاه محقق اردبیلی به نسبت تعداد دانشجویان با کمبود خوابگاه مواجه هستیم، افزود: برای جلوگیری از آسیب‌های موجود در جامعه، به تمامی دانشجویان دختر در داخل دانشگاه خوابگاه ارائه شده است و بدین منظور کوی اساتید دانشگاه نیز جهت خوابگاه دختران به دانشجویان دختر اختصاص یافت. 
 
فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز به ضرورت کنترل سرویس مدارس استان با هدف پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: نظارت بر محیط مدرسه نیز باید توسط مربیان آموزشی با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شود.
 
وی با بیان اینکه درخواست سرویس مورد اعتماد وظیفه مدرسه است، افزود: در این زمینه مسئولان و متولیان امر باید همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز