خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی تامین اجتماعی‌خراسان‌شمالی:

راه‌اندازی کلینیک مشاوره دانشگاه علمی کابردی بهزیستی تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۹۳

رئیس‌دانشگاه علمی‌کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان‌شمالی از راه‌اندازی کلینیگ مشاوره این دانشگاه طی روزهای آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هادی کاهانی مقدم، با اعلام این که کیلینگ مشاوره این دانشگاه ظرف چند روز آینده افتتاح و راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: این کیلینگ درنظر دارد به تمام مردم استان در زمینه‌های مختلف اجتماعی خدمات مشاوره ارائه دهد.

وی از جمله خدمات مشاوره این کلینیک را روان شناسی آسیب‌های اجتماعی، سلامت روان، ازدواج، طلاق، فرزند پروری و... عنوان کرد.

کاهانی مقدم افزود: با افتتاح این کلینیک مردم می‌توانند از خدمات روان شناسان معتبر، مشاورین برجسته استان با تعرفه های نازل بهره ببرند.

وی افزود: درنظر داریم این طرح را از ادارات، دستگاه‌های اجرایی استان، کارخانه‌ها و شرکت‌ها به صورت سهمیه‌بندی برای کارکنان ادارات و خانواده‌های آنها با تخفیف ویژه آغاز کنیم.

وی از اهداف اصلی این  طرح را  ترویج سلامت روانی در تمامی سطوح جامعه عنوان کرد.

کاهانی افزود: درکنار کلینیگ مشاوره دانشگاه درنظر داریم به ارائه پژوهش‌های مرتبط حوزه مشاوره و روان شناسی بپردازیم.

ثبت نام 140 دانشجو در دانشگاه طی سال جاری

رئیس دانشگاه علمی کابردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی از جذب بالاترین آمار پذیرش دانشجو دراین دانشگاه در بین  مراکز علمی  کاربردی استان طی سال جاری خبرداد و گفت: این دانشگاه طی  5 سال متوالی بالاترین جذب دانشجو را درسطح استان داشته است.

وی از ثبت نام قطعی 140 دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کابردی بهزیستی وتامین اجتماعی استان طی سال جاری خبرداد.

وی افزود: از این تعداد 120 نفر درثبت نام اولیه و 20 نفر تکمیل ظرفیت داشته‌اند.

کاهانی مجموع کل دانشجویان این دانشگاه را حدود 600 نفر اعلام کرد وجذابیت رشته‌ها، موقعیت مکانی دانشگاه، نیاز جامعه وکاربردی بودن رشته‌ها را از دلایل اصلی جذب دانشجویان در این دانشگاه اعلام کرد.

وی با اعلام این که بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه شاغل هستند، افزود: این بدان معنا است که بالاترین اشتغال میزان فارغ التحصیلان دانشگاهی در سطح استان را این دانشگاه داشته است.

رئیس‌مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان در رابطه با بازدیدهای کاربردی این دانشگاه، گفت: علاوه بر درس‌های کاربینی و کارورزی این دانشگاه بازدید‌های کاربردی جهت آشنایی بیشتر با محیط‌های کاری مرتبط طراحی کرده است.

وی افزود: این بازدیدها در دوقالب تورهای کارآفرینی اجتماعی و بازدیدهای کارگاهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز