خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۰۸

سیروس شفقی روز بهزیستی و تامین اجتماعی را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی روز بهزیستی و تامین اجتماعی را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

25 تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز بهزیستی و تامین اجتماعی» نامگذاری شده که در قالب هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی داشته می شود. این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این دو مجموعه خدماتی است که به موجب مفادی از اصول قانون اساسی و در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته‌اند.

حکایت ایثار و فداکاری شما خدمتگزاران بر قلب و زبان ایرانیان نقش بسته است و خدمت در چنین سازمانی از نعمت هایی است که خداوند بزرگ به برترین بندگان خویش عطا می نماید.

اینجانب روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به همه تلاشگران صبور و مهربان این عرصه که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین ، مددجویان و کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران، جوانان و سایر اقشار مردم می شوند ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امیدوارم با الطاف الهی و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاشهای دولتمردان دولت تدبیر و امید ، شاهد گسترش روز افزون سلامت جسمی روانی و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز