خبرگزاری کار ایران

بهادری:

از ظرفیت معادن استان آذربایجان‌غربی به طور جدی استفاده نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۴۹

نمیانده مردم ارومیه در مجلس گفت: از ظرفیت معادن استان آذربایجان‌غربی به‌طور جدی استفاده نشده است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، سید هادی بهادری در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به شاخص‌های سلامت، آموزش و درآمد گفت: با توجه به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و همچنین پایین بودن شاخص‌های سلامت استان در مقایسه با سطح کشوری، نیاز است هرچه سریع‌تر استان آذربایجان‌غربی در شاخص‌های توسعه مقداری رو به جلو حرکت کند.

وی با اشاره به حضور هیئت اقتصادی آلمان در ارومیه گفت: شاهد آن بودیم که استاندار محترم در گام اول با دعوت از هیئت اقتصادی آلمانی قدم خوبی در بحث سرمایه‌گذاری استان برداشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وضعیت معادن استان افزود: استان آذربایجان‌غربی۶ درصد معادن کشور را دارد و نیاز به کارها و فعالیت‌های زیادی در این زمینه است. درباره شناسایی معادن استان مطالعات ژئوفیزیک هوایی آغاز شده ولی همچنان نیاز به پیگیری‌های خیلی جدی دارد.

بهادری با اشاره به موضوع قطار مراغه به اورمیه گفت: در دو ماه آینده امید آن می‌رود که این پروژه به بهره‌برداری برسد. پیشنهاد می‌شود افتتاح این پروژه تاریخی روز میلاد امام‌حسن عسگری(ع) باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین افزود: در بحث قطار سریع‌السیر ما توانستیم مصوبه ماده ۲۳ را برای مطالعات بگیریم ولی حالا باید اجرای این پروژه وارد ردیف بودجه شود. برای مطالعات این پروژه حدود ۹۵۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده و اکنون پیگیری جدی برای اخذ ردیف اجرایی را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز