خبرگزاری کار ایران

مقدری در گفت‌وگو با ایلنا:

نامه 10 نماینده شورای‌شهر اصفهان توقف انتصابات نبود/ شهردار اختیار تغییرات مدیریتی لازم را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۶۹

سخنگوی شورای‌شهر اصفهان گفت: نمایندگان شورا و امضاء‌کننده تذکر روز شنبه از شهردار خواستند نسبت به تغییر چارت سازمانی شهرداری و سازمان‌های تابعه تا تعیین تکلیف نهایی و رفع شبهات و انتقادهای حقوقی میان ساختار فعلی و چارت ابلاغی وزارت‌کشور، کماکان به ساختار موجود پایبند باشد.

مهدی مقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: درباره نامه 10 نماینده شورای‌شهر اصفهان خطاب به شهردار؛ ظاهرا سوء‌تفاهمی در انتقال این خبر در برخی رسانه‌ها رخ داده و این‌که برداشت برخی این بود که شورا خواستار توقف تغییرات مدیریتی و انتصابات جدید در شهرداری اصفهان است که به‌هیچ‌وجه منظور این نامه چنین نیست.

وی افزود: در این نامه که توسط مزروعی در صحن علنی شورا خوانده شد، نمایندگان امضاء‌کننده از شهردار خواستند نسبت به تغییر چارت سازمانی شهرداری و سازمان‌های تابعه تا تعیین تکلیف نهایی و رفع شبهات و انتقادهای حقوقی میان ساختار فعلی و چارت ابلاغی وزارت کشور، کماکان به ساختار موجود پایبند باشد.

عضو هیات‌رییسه شورای‌شهر اصفهان تاکید کرد: از حدود یک‌سال و نیم پیش تاکنون میان مدیریت‌شهری اصفهان و وزارت‌کشور درباره نحوه تغییرات ساختاری اختلاف‌نظر است و تاکنون جمع‌بندی نهایی صورت نگرفت. از این رو، از شهردار اصفهان خواسته شد تا بررسی نهایی میان شورای‌شهر و شهرداری و اعلام موضع واحد در این‌باره، تغییراتی در ساختار نداشته باشند که به اشتباه برخی تصور کردند ما درخواست توقف انتصابات را داشتیم که به هیچ‌وجه صحیح نیست و شهردار اختیار دارد متناسب با نیاز موجود تغییرات مدیریتی لازم را ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز