خبرگزاری کار ایران

منتخب شورای شهر اصفهان :

رونق اقتصادی و عدالت را پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۹۹

منتخب دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر اصفهان مهم‌ترین موضوعی را که شهرداری باید به آن رسیدگی کند بحث عدالت محوری دانست که باید جزو اهداف اصلی شوراهای شهر و شهرداری باشد.

پورمحمد شریعتی نیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: درآمدزایی پایدار می‌تواند یکی از اهداف اصلی شهرداری باشد که با توجه به وضعیت فعلی شهر اصفهان نظارت بر تمام این گزینه‌ها باید مهم‌ترین اصل شهرداری باشد.

وی افزود: شهرداری اصفهان نسبت به همه شهرداری‌های کشور حتی نسبت به شهرداری پایتخت گنجایش بالایی برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی دارد. این رونق اقتصادی و درآمدزایی که شهر اصفهان می‌تواند از آن بهره ببرد با توجه به 500 اثر تاریخی حاضر در این شهر است که نشان از این پتانسیل بسیار بالا دارد.

منتخب شورای شهر اصفهان تصریح کرد: بحث فرهنگ‌سازی اساس کار ما در شورای شهر و شهرداری اصفهان است؛ اما اگر بخواهیم اشاره‌ای کوچک به موضوع فرهنگ‌سازی داشته باشیم به‌طور مثال می‌توانیم به کسبه اطراف میدان نقش‌جهان، هتلدارها و رانندگان تاکسی که با گردشگران و توریست‌های خارجی در تماس هستند نحوه برخورد و تا حدی زبان‌های بین‌المللی را آموزش بدهیم. باید شهروندان را توجیه کنیم که اخلاق مهم‌تر از درآمد از گردشگران است تا نحوه برخورد ما سفیری باشد برای گردشگران دیگری که می‌خواهند به اصفهان سفر کنند.

شریعتی نیا اضافه کرد: اگر شهروندان به سمت توریست پذیری و آموزش ارکان آن راهنمایی شوند، جنبه اسلامی و مهمان‌دوستی ایرانی رعایت شده است و به دنبال آن شهر اصفهان برای درآمدزایی و رونق اقتصادی از طریق توریسم برای شهروندان و شهر آماده و مهیا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای ایجاد امید به زندگی و ایجاد نشاط در شهر وارد فضای شهری شدیم. من یأس و ناامیدی شهروندان را در سطح شهر می‌دیدم، پس وظیفه خود دانستم تا در این فضا وارد عرصه خدمت بشوم و برای مملکت و ایران اسلامی هرچند کوچک اما با تمام توان و نیرو قدم بگذارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز