خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز مطرح شد:

انتقاد استاندار البرز از عملکرد ضعیف دستگاه‌ها در اجرای تکالیف ستاد اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۵۳

استاندار البرز گفت: باید اندیشه‌های نو در اقتصاد دانش‌بنیان به ستاد فرماندهی راه یابد تا محققان داخلی روی آن کار کنند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی استان البرز، فرصت‌ها و اندیشه‌های نو به ویژه در حوزه علوم دانش‌بنیان ارایه شود تا محققان و دانشمندان بومی استان روی آن کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه خروجی تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان باید ایجاد شغل باشد، افزود: براساس مستندات اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارگروه‌های تخصصی در استان باید فعال شود و در نهایت تمامی تصمیمات به ایجاد تعهدات شغلی منتهی شود.

نجفی با انتقاد از عملکرد ضعیف دستگاه‌ها در اجرای تکالیف ستاد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تنها نیمی از سهم تخصیصی تحقق پیدا کرده و این حاکی از این امر است که باید وقت بیشتری در کارگروه‌های مرتبط بگذاریم.

استاندار البرز در ادامه تکالیف دستگاه‌ها را ترسیم کرد و با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه، برنامه‌های خود را برگرفته از تصمیمات کارگروه‌های تخصصی به ستاد اعلام کند، ادامه داد: کنار وظایف محوله، باید پاسخگوی تکالیف جدید ستاد فرماندهی کشور نیز باشیم.

نجفی در زمینه برنامه‌های حوزه کشاورزی نیز گفت: برنامه‌های آبی در بخش کشاورزی به ستاد استان اعلام شود تا پیشنهادات آن در سطح ملی نیز مطرح و امتیازات مناسب اخذ شود.

وی ادامه داد: حمایت بانک‌ها برای ارایه تسهیلات و طرح‌های دانش‌بنیان که به ایجاد اشتغال منتهی خواهد شد رویکرد اولویت‌دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز