خبرگزاری کار ایران

اسحق رسولی مطرح کرد:

ایجاد زمینه کارآفرینی بیشتر برای دانشجویان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۰۰۹

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده فی مابین دو دستگاه خاطرنشان کرد: از مزایای این تفاهم‌نامه‌ ایجاد زمینه کارآفرینی بیشتر برای دانشجویان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

به گزارش ایلنا، اسحق رسولی در دیدار با مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: همکاری دانشگاه‌ها با اداره کل استاندارد استان بسیار با ارزش و مهم است چرا که با این امر شاهد افزایش توانمندی‌ ها در بخش تولید و بهبود فضای کسب و کار خواهیم بود.

اسحق رسولی بیان کرد: استفاده از شبکه آزمایشگاهی به عنوان همراه و یاری ‌رسان واحدهای آزمایشگاهی سازمان ملی استاندارد یکی از مهم ‌ترین دلایل این همکاری است.

وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده فی مابین دو دستگاه خاطر نشان کرد: از مزایای این تفاهم‌نامه‌ ایجاد زمینه کارآفرینی بیشتر برای دانشجویان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل نیز گفت: ما آمادگی داریم تا نسبت به ایجاد آزمایشگاه همکار استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با ظرفیت موجود و توانمندی بالا اقدام کنیم که در این زمینه راه اندازی این آزمایشگاه همکار به افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود زمان انجام آزمون و روند تولید محصولات واحدهای تولیدی استان اردبیل کمک خواهد کرد. 

وی اهمیت امضای تفاهمنامه بین اداره کل استاندارد و دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: استفاده بهینه از توانایی های علمی، فنی و پژوهشی طرفین در مشارکت تدوین استانداردهای ملی و بین المللی و همکاری در زمینه برگزاری سمینارهای  آموزشی، تجمیع منابع دانشی و تکنولوژی و نیز استفاده از تجهیزات و امکانات موجود در دانشگاه‌ از نکات مثبت تفاهم نامه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز