خبرگزاری کار ایران

خانجانی خبر داد:

تقدیر از رتبه‌های برتر دانش آموزی در آزمون سراسری سال 96 در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۶۴۲

فرماندار زاهدان روزهای پایانی ماموریت خود در زاهدان از دانش‌آموزان برتر آزمون سراسری سال 96 تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی خانجانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مسئولان مختلف استانی و شهرستان در محل فرمانداری زاهدان برگزار شد، گفت: حدود 147 هزار دانش‌آموز اول مهرماه سال‌جاری در زاهدان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی در ادامه گفت: هزار و 642 دانش‌آموز از افراد ایرانی فاقد مدارک هویتی باز مانده از تحصیل اند که به منظور ثبت نام در مدارس توسط فرمانداری به ادارات آموزش و پرورش شهرستان معرفی شده اند.

فرماندار زاهدان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و مقارن شدن این ایام با هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم، ادارات آموزش وپرورش ناحیه 1و2 زاهدان و امور عشایری و مدیران مدارس جشن آغاز سال تحصیلی را به گونه ای برگزار نمایند که متناسب با شئونات عزاداری این ایام باشد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار شد درباره حل مشکلات گازکشی مدارس شهر زاهدان تصمیمات سازنده ای اتخاذ شده و مدارس منطقه زیباشهر و بلوار جمهوری به‌منظور گازرسانی به شرکت گاز معرفی شد.

در این مراسم از دانش آموزان رتبه برتر آزمون سراسری سال 1396 در زاهدان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز