خبرگزاری کار ایران

درگفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تغییر ساعت کار در مناطق گرمسیری کرمان بدلیل گرمای هوا

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: بدلیل گرما ساعت کار در مناطق گرمسیر کرمان تا شانزدهم شهریور تغییر کرد.

محمدرضا فتوت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ساعت پایان کار کارمندان در این مناطق گرمسیری 13:30 دقیقه تعیین شده است.

فتوت افزود: با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف و به منظور پیشگیری از قطعی برق در فصل تابستان، ساعات کار دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های گرمسیری ارزوئیه ، بم ، رودبار جنوب ، جیرفت ، ریگان ، عنبرآباد ، فاریاب ، فهرج ، قلعه گنج ، کهنوج ، نرماشیر ، منوجان و برخی از بخش‌های کرمان تا شانزدهم شهریور 96 تغییر کرد.

 وی تصریح کرد: تغییر ساعت در این شهرستان شامل کارکنان شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مراکز امدادی و بانک‌ها نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در پایان افزود: این تصمیم با درخواست مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای و به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی این شهرستان‌ها و برای جلب رضایت‌مندی مردم با توجه به میزان و شدت گرمای هوا در فصل تابستان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز