خبرگزاری کار ایران

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:

۱۲۰ میلیارد تومان به پیمانکاران شهرداری بدهکاریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۱۳

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد به پیمانکاران شهرداری بدهکاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ایرج مظفر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین اعتبارات عمرانی شهرداری در قطار شهری هزینه شد، افزود: در سال جاری نیز اولویت فعالیت‌های عمرانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه مترو تعریف‌شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود معاونت عمرانی به حوزه قطار شهری واردشده و با وجود سازمان مجزا برای ایستگاه‌های مترو کار کرده است، ادامه داد: به دلیل مشکلاتی که سازمان قطاری شهری داشت از سال 1393 معاونت عمرانی به یاری این بخش پرداخت و ایستگاه‌های میدان آزادی، سی‌وسه‌پل و شریعتی را در مرحله محکم‌کاری کمک رساند و اکنون سازمان برای بحث نازک‌کاری وارد شده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سالن همایش‌های بین‌المللی پروژه‌ای است که با وجود همه مشکلاتی که دارد باید به بهره‌برداری برسد. در دو سال گذشته این پروژه بیش از ۶۵ درصد رشد فیزیکی داشته و ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری برای این پروژه هزینه شده است.

مظفر با اشاره به تکمیل شدن فاز اول نمایشگاه بزرگ اصفهان، گفت: ۶۰ درصد از سهام این پروژه متعلق به شهرداری است و فاز اول نمایشگاه با عنوان سالن ۱۵ هزار مترمربعی علامه مجلسی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بدهی‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد به پیمانکاران شهرداری بدهکاریم و بزرگترین طلبکار ما، سازمان عمران شهرداری اصفهان است که حدود ۴۰ میلیارد تومان از شهرداری طلب دارد.

مظفر در مورد بهره‌برداری از خیابان آقا نورالله نجفی خاطرنشان کرد: هنوز عملیات اجرایی احداث این خیابان را به دلیل بحث آزادسازی‌ها انجام نداده‌ایم. قرار است که امسال با انجام ۷۰ درصد آزادسازی‌ عملیات اجرایی این خیابان شروع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز