خبرگزاری کار ایران

نوروزی:

امید و شایسته‌سالاری در شهرداری اصفهان حاکم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۳۷

رئیس ستاد اصلاح‌طلبان استان اصفهان در انتخابات شورای‌شهر و روستا گفت: شایسته‌سالاری یکی از ارکان اصلاح‌طلبی است و لیست‌امید از کارشناسان و متخصصان در شهرداری استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قدرت الله نوروزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای‌شهر آینده اصفهان در مرحله اول چشم‌اندازی از امید را برای شهر تصویر می‌کند، اظهار کرد: در گام بعدی انتخاب هیئت‌رئیسه و شهردار اصفهان در دستور کار قرار می‌گیرد و رویکرد اساسی شورا در بازسازی کارکرد تشکیلاتی شورای‌شهر و شهرداری خواهد بود.

وی افزود: شایسته‌سالاری یکی از ارکان اصلاح‌طلبی است و بدون‌شک لیست‌امید از کارشناسان و متخصصان در شهرداری استفاده خواهد کرد. تغییرات در رویکرد شهرداری آینده است و مهم‌ترین آن جلب مشارکت مردم برای تغییرات در شهر است.

رئیس ستاد اصلاح‌طلبان استان‌اصفهان در انتخابات شورای‌شهر و روستا ادامه داد: مسئله آب زاینده‌رود، محیط‌زیست، گردشگری و... را اعضای شورا در نظر دارند و دنبال آسایش و رفاه مردم اصفهان هستند. کار شهرداری فقط ارائه خدماتی همچون آسفالت خیابان نیست و باید در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز کار کند.

نوروزی اضافه کرد: دلیل اینکه لیست امید در اصفهان پیروز شد نتیجه دو سال کار تشکیلاتی و شش ماه ستاد اجرایی بود که توسط دلسوزان اصلاح‌طلب اصفهان انجام گرفت. 15 سال شهرداری اصفهان در دست یک جریان بود و رأی‌آوری آنها بسیار محتمل بود اما به دلیل تلاشی که دوستان ما انجام دادند این اتفاق رخ نداد.

وی تصریح کرد: لیست امید جوان است و میانگین سنی آن 40 سال است و در آن از همه تخصص‌ها و گروه‌ها و همچنین زنان و جوانان حضور دارند. در لیست امید شاهد وعده‌های غیرعملی نیستیم و همه براساس تجربیات و سوابقی که داشتند به کار می‌پردازند.

رئیس ستاد اصلاح‌طلبان استان اصفهان در انتخابات شورای‌شهر و روستا خاطرنشان کرد: افرادی که وارد شورای شهر شدند نمایندگان یک جریان شناسنامه‌دار هستند و شورای هماهنگی اصلاحات پاسخگوی عملکرد آنهاست. سال‌های گذشته جریانات سیاسی حاضر به پاسخگویی نبودند اما این افراد و شورای هماهنگی اصلاحات پاسخگو هستند.

نوروزی گفت: مردم در برابر شهرداری اصفهان دچار عزلت اجتماعی شده‌اند و شهرداری نیز دچار بی‌سازمانی است که باید این معضلات رفع شود.

وی اظهار کرد: شایعه‌هایی مربوط به انتخاب شهردار به وجود آمده که این موارد بعد از هر انتخاباتی طبیعی است ولی هیچ‌کدام صحت ندارد. همچنین شایعه اختلاف بین منتخبان بی‌پایه و اساس است. درباره اتاق‌فکر هم که گفته می‌شود تشکیل‌شده نیز هنوز هیچ اتاق‌فکری تشکیل نشده است. اعضای هیئت‌رئیسه و رئیس شورا نیز هنوز از طرف منتخبان مطرح نشده است.

رئیس ستاد اصلاح‌طلبان استان اصفهان در انتخابات شورای‌شهر و روستا درباره تغییراتی که در شهرداری رخ می‌دهد، گفت: اگر رویکرد بر تغییر باشد باید مدیری انتخاب شود که توان تغییر را داشته باشد. البته میان اصلاح‌طلبان بحث سهم‌خواهی مطرح نیست و اگر توجه کنید در دولت‌روحانی در این چهار سال کمتر مدیران اصلاح‌طلب را دیدید که پست‌های مدیریتی داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: برخی شایعاتی درست کرده‌اند درباره تغییر در کارمندان شهرداری‌اصفهان که بنده قاطعانه می‌گویم همه کارکنان را مدنظر داریم تا بتوانند به کار خود ادامه دهند. البته اینکه این 14 سال تعداد کارکنان از 4 هزار به 12 هزار نفر رسیده مطلوب نبوده اما اینکه می‌گویند با نگاه سیاسی نسبت به کارمندان و کارکنان نگاه خواهد شد اشتباه است و تنها به شایسته‌سالاری توجه خواهد شد.

وی درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس‌شورای‌اسلامی نیز گفت: اعتراض نسبت به نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای بر عهده خود کاندیدا است که آقای موسویان در این زمینه اعتراض خود را به فرمانداری اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز