خبرگزاری کار ایران

شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

شفاف‌سازی و عدالت محوری دو رویکرد اساسی لیست شهر امید

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۹۹

نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای‌شهر اصفهان گفت: لازمه شفاف‌سازی برای شهروندان استفاده از رویکردی به‌عنوان اتاق شیشه‌ای است که همه کارکردهای شهرداری برای مردم مشخص شود.

پورمحمد شریعتی‌نیا نامزد مورد حمایت «شهر امید» در گفت‌وگو با ایلنا در توصیف شهر امید گفت: شهر امید دنبال ایجاد امید، آرامش، انگیزه ماندن در شهر و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های خوب شهر است. گروهی که به‌عنوان لیست شهر امید گرد یکدیگر جمع شده‌اند بهترین ائتلافی است که می‌تواند امید، آرزو و آمال شهروندان اصفهانی را برآورده کند.

وی افزود: ما اعتبارات شهری کمی نداریم، مدیریت تخصصی و تصمیم‌گیری برای شهر بهترین رویکرد ما خواهد بود که با وجود امکانات موجود در شهرداری و اعتبارات آن بتوانیم در شهر شفاف‌سازی به وجود بیاوریم.

نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مشکل شهر ما این است که شهروندان پول می‌دهند اما نمی‌دانند این پول در چه زمینه‌ای مصرف می‌شود. پس باید در زمینه پروژه‌های شهری و درآمدهای شهری شفاف‌سازی شود و هیچ شهردار منطقه‌ای ترسی نداشته باشد که پرونده‌های شهرداری برای مردم قابل‌رؤیت باشد.

شریعتی نیا افزود: لازمه شفاف‌سازی برای شهروندان استفاده از رویکردی به‌عنوان اتاق شیشه‌ای است که همه کارکردهای شهرداری برای مردم مشخص شود. با اتاق شیشه‌ای مردم از دل‌وجان برای پرداخت عوارض اقدام خواهند کرد و مشکلات پرداختی شهر نیز بهتر حل خواهد شد. با این روش شهروندان انگیزه بیشتری دارند زیرا می‌فهمند درآمدها کجا هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری و شفاف‌سازی دو شعار من در زمینه مدیریت‌شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز