خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

اهتمام مسئولان جهت تامین معیشت سالم و زندگی توام با آرامش حق مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۳۰

رئیس کل دادگستری گیلان هدف تمامی دستگاه ها و نهادها را رساندن مردم به حقوق قانونی شان دانست و افزود: معیشت سالم و زندگی توام با آرامش حق مردم بوده و مسئولان باید در جهت تامین آن تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری استان به همراه معاونین قضایی و روسای سازمانهای تابعه قوه قضائیه با استاندار گیلان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان با تبریک سال جدید، خیر و برکت و توفیقات روز افزون در سال نو را برای دولت و مردم مسالت کرد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به شعار سال 96 اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال و تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله اشتغال تصریح کرد: استانداری گیلان در سال گذشته فعالیت زیادی در حوزه اشتغال زایی داشته است و در سال جاری نیز باید به طور ویژه بر این امر همت گمارد.

رئیس کل دادگستری استان هدف تمامی دستگاه ها و نهادها را رساندن مردم به حقوق قانونی شان دانست و افزود: معیشت سالم و زندگی توام با آرامش حق مردم بوده و مسئولان باید در جهت تامین آن تلاش کنند.

این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه مطالبه اساسی مردم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است، گفت: باید در این زمینه اقدامات مقتضی و عاجل صورت گیرد.

احمد سیاوش پور در ادامه استان گیلان را دارای ظرفیت بالایی عنوان کرد و اظهار داشت: طبیعت سرسبز و خدادادی این خطه موجب شده تا اینگونه تلقی شود که استان گیلان از همه امکانات برخوردار است در حالیکه کاستی ها و نواقص بسیاری به چشم می خورد و باید در جهت رفع آن کوشش کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای استان در گردشگری و سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات استانهای شمالی کم بودن عرصه و ارزش بالای آن است که موجب اعمال محدودیت هایی برای سرمایه گذاری شده است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه قسمت بیشتری از وسعت گیلان را جنگل و منابع طبیعی تشکیل داده و بخش کمی از زمین ها قابل بهره برداری است، ابراز داشت: باید برای سرمایه گذاری اولویت بندی و جانمایی شود لذا تشکیل کمیته ای با همین عنوان در استان ضروری به نظر می رسد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز ضمن تاکید بر تلاش مجدانه برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال در سال 96 از تعاملات دو دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز