خبرگزاری کار ایران

آوایی:

نتایج کار در دادگستری استان تهران ما را اقناع نکرده‌ است

کد خبر : ۱۶۳۰۹۳

در مدتی که در دادگستری تهران مشغول وظیفه بودم، قطعاً موجب کمبودها و نارسایی‌هایی شده‌ام و به همین خاطر از همه مردم، کارمندان و قضات دادگستری تهران اگر که نقشی در تضییع حقوق آنها داشته‌ام عذرخواهی می‌کنم.

رئیس پیشین دادگستری استان تهران گفت: در مدتی که در دادگستری تهران مشغول وظیفه بودم، قطعاً موجب کمبودها و نارسایی‌هایی شده‌ام و به همین خاطر از همه مردم، کارمندان و قضات دادگستری تهران اگر که نقشی در تضییع حقوق آنها داشته‌ام عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا آوایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان تهران با تشکر از مسئولان قضائی و کارمندان دادگستری تهران اظهار کرد: امیدواریم دادگستری تهران در مسیر عدالت، انصاف، جوانمردی و مردم‌داری هدایت شود و مسئولان آن اخلاق کریمه و سعه‌صدر در رشد و بالندگی مجموعه سهیم باشند.

وی افزود: در مدتی که در دادگستری تهران مشغول وظیفه بودم، قطعاً موجب کمبودها و نارسایی‌هایی شده‌ام و به همین خاطر از همه مردم، کارمندان و قضات دادگستری تهران اگر که نقشی در تضییع حقوق آنها داشته‌ام عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان اینکه پس از قرن‌ها حکومت اسلامی با اصل ولایت فقیه مستقر شده است، گفت: به میزانی که کارگزاران این نظام متعهد، توانا، باصداقت و با سخاوت باشند، نظام نیز کارآمدتر می‌شود و در این بین تشکیلات قضائی یکی از ارکان مهم نظام است، و هر مقدار شجاعت و توانایی کارکنان این رکن مهم بیشتر باشد بر اقتدار آن می‌افزاید.

رئیس پیشین دادگستری استان تهران خطاب به اسماعیلی گفت: توجه عملی به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنها و همچنین خانواده‌های صبور شهداء هر میزان موجب آرامش آنها شود، نیازی ضروری است و از رئیس جدید دادگستری تهران می‌خواهم هفته‌ای یک بار به دیدار این بزرگواران برود.

آوایی خاطرنشان کرد: معمولاً مرسوم است در جلسات تودیع و معارفه گزارشی از عملکرد مسئول پیشین ارائه می‌شود امّا من از این آمار صرف‌نظر می‌کنم و فقط می‌گویم نتایج حاصله به نفع مطلوبی ما را اقناع نکرده‌است و با آرمان‌هایمان فاصله دست یافتنی وجود دارد که مطمئناً‍ مسئولان جدید می‌توانند به این آرمان‌ها دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز