خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام نوروزی اعلام کرد:

سال 95 سال موفقیت دستاوردهای ملی و بین المللی ایران بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۷۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی آغاز سال 1396 را به مردم ایران اسلامی به ویژه خانوادهای معظم شهدا، ایثارگران ، جانبازان و روستائیان و عشایر استان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در یاسوج, در پیام تبریک سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد این چنین آماده است:

شروع سال جدید و عید باستانی نوروز در تقویم ایرانی مقارن با شروع حیات مجدد و شکوفایی طبیعت است که این آیین زیبا نشان از ذوق ایرانی و ابتکار ایرانیان برای انتخاب خوب خود در طول تاریخ دارد.

البته این آیین ملی و باستانی زمانی تجلی و شکوه مضاعف پیدا می کند که با ولادت با سعادت و سراسر نور همسر امامت، مادر ولایت، حضرت صدیقه کبری (س) گره می خورد و این خود شکوه عید نوروز را دو چندان می کند.

 سال 1395 سالی سرشار از موفقیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و دستاوردهای ارزشمندی در سطوح منطقه ای و بین المللی برای ملت ایران اسلامی بود و ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و تزریق امید و انگیزه در جامعه از مهمترین نتایج آن بود. انتظار می رود سال 1396 سالی سرشار از شکوفایی و رونق و بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی باشد. 

تلاقی بهار طبیعت با طلیعه بزرگترین رخداد سیاسی کشور و  انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جلوه ای دیگر از عزت و عظمت سرزمینی است که چشم امید آزادیخواهان منطقه و جهان به آن دوخته است.

امیدوارم سال جدید که سرآغازش با دموکراسی و تعیین سرنوشت کشور به دست عامه مردم رقم می خورد، سالی پر از  نشاط سیاسی و مشارکت مردم هم در سطح ملی و هم استانی در هر دو انتخابات  باشد و مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رای بار دیگر عزت جامعه،ملت و نظام سیاسی ایران را در سطح بین الملل افزایش دهند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا از آن جهت حائز اهمیت است که به صورت مستقیم با مطالبات و نیازمندی های شهرنشینان و روستائیان گره خورده است و امیدوارم مردم با انتخاب افراد متخصص ،کار بلد و حرفه ای به بهبود وضعیت عمرانی ،رفاهی و اقتصادی استان کمک کنند.

  مردم ولایتمدار ، با بصیرت و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد در طول همه دوره ها دارای کارنامه درخشانی در زمینه مشارکت و حضور در انتخابات بودند و این بار هم معتقدم با حضور حداکثری، پرشور و شعور خود بار دیگر حماسه ای جاودان خلق خواهند کرد و برگ زرین دیگری رادر تاریخ پر افتخار استان به ثبت خواهند رساند.

بنده به نمایندگی از دولتمردان و همه مسولان استان این عید سعید باستانی را به عموم مردم و تک تک مردان و زنان و جوانان و سالخوردگان تبریک و شادباش عرض میکنم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه سالی توام با نشاط، سربلندی و عزت را برای همه شما و خانواده های معظمتان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز