خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم در گفتگو با ایلنا:

نگاه مقام معظم رهبری به مسائل همواره فراجناحی بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۰۷

یکی از خصوصیات مقام معظم رهبری این است که توانسته موج انقلابی مردم ایران را همیشه زنده و مردم را در صحنه نگه دارد و مردم نیز همواره در عرصه‌های مختلف و به ویژه در انتخابات به دعوت ایشان لبیک گفته‌اند

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول دوران رهبری خویش همواره نگاهی فراجناحی به مسائل داشته‌اند گفت: ایشان هرگز نه در رابطه با اصولگرایی و نه اصلاح طلبی جناحی برخورد نکرده‌اند و این خود یکی از خصوصیاتی بوده که توانسته ارگان های سیاسی را به خوبی مدیریت کند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بیست و پنجمین سال زعامت مقام معظم رهبری اظهار کرد: مسئله‌ای که در خصوص مقام معظم رهبری مشخص است این است که مسئولیت رهبری نظام در سخت‌ترین شرایط به ایشان واگذار شده است و ایشان علی‌رغم میل باطنی خود پذیرفتند که این وظیفه خطیر را به عهده بگیرند.

دبیرکل حزب سبز ادامه داد: مقام معظم رهبری در حالی رهبری کشور را به عهده گرفتند که کشو دچار مشکلات اقتصادی و سیاسی و خرابی‌های ناشی از جنگ بود و همه اینها شرایط را برای رهبری نظام سخت می‌کرد اما خوشبختانه ایشان با درایت و تدبیر و از موضع ولایت توانستند این کشتی طوفان زده را به سر منزل مقصود برسانند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام(ره) است تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اساس وصیت‌نامه الهی سیاسی امام گام به گام حرکت کردند و اکنون می‌توان گفت که کشور در ذیل رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در همه زمینه‌ها به ویژه در خصوص سیاست‌های بین‌المللی در موضع بسیار قدرتمند و مطلوبی قرار گرفته است.

این فعال سیاسی اصولگرا مقام معظم رهبری را یکی از قوی‌ترین رهبران سیاسی ایران دانست که تاریخ این کشور پس از رهبری امام خمینی(ره) به خود دیده است.

کنعانی مقدم همچنین در خصوص تاکید مقام معظم رهبری بر رای و نظر مردم تصریح کرد: در طول حضور مقام معظم رهبری در صحنه سیاسی ما یک مقطع ریاست جمهوری داشتیم که ایشان با رای قاطع مردم انتخاب شدند و چنانچه به سخنرانی‌های ایشان رجوع کنیم در خواهیم یافت که این سخنان از دل مردم برمی‌خیزد و بر دل آنها می‌نشیند.

دبیرکل حزب سبز ادامه داد: یکی از خصوصیات مقام معظم رهبری این است که توانسته موج انقلابی مردم ایران را همیشه زنده و مردم را در صحنه نگه دارد و مردم نیز همواره در عرصه های مختلف و به ویژه در انتخابات به دعوت ایشان لبیک گفته اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول دوران رهبری خویش همواره نگاهی فراجناحی به مسائل داشته اند گفت: ایشان هرگز نه در رابطه با اصولگرایی و نه اصلاح طلبی جناحی برخورد نکرده‌اند و این خود یکی از خصوصیاتی بوده که توانسته ارگان‌های سیاسی را به خوبی مدیریت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز