خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تشریح کرد:‬

اعلام زمان بندی انتخابات سال ٩٦ در استان کرمان/ضرورت کنترل فضای مجازی در ایام انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۹۲

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان برنامه ها و زمان بندی انتخابات سال 96 در این استان را تشریح کرد.

به گزارش ‬ایلنا، حمید ذکاءاسدی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات استان کرمان با بیان اینکه با همدلی و اتحاد و همپوشانی که در سطح استان به ویژه در نیروهای امنیتی، قضایی و سیاسی وجود دارد دستاوردهای بسیار خوبی داشته ایم، افزود: با تدابیری که در شورای تامین استان صورت گرفت با کنترل مطلوب و قانونی، شب گذشته یعنی شب چهارشنبه آخر سال را در استان بدون حادثه گذراندیم و به جز چند مصدوم در یک یا دو شهرستان، مجروح قابل ذکر دیگری در استان نداشته ایم.

وی با تاکید بر تجارب خوب استان کرمان در برگزاری انتخابات گذشته در استان کرمان ادامه داد: سطح مشارکت مردم کشور در انتخابات سال ٩٤، ٦٢ درصد بود و این در حالی است که مشارکت استان کرمان ٦٣ درصد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه به دلایل مختلف اطمینان داریم انتخابات پیش رو را به نحو احسن در استان برگزار خواهیم کرد و مردم استان کاملا امیدوار هستند اضافه کرد: مقام معظم رهبری سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و هنوز برخی در اجرای کار، دنبال صورت مسئله و موضوع می گردند. در حالی که در استان کرمان عملیاتی شده و مقام معظم رهبری در جلسه با سران قوا فرمودند قلعه گنج یک الگوی اقتصاد مقاومتی است که مسئولان باید از این منطقه بازدید کنند.

ذکاءاسدی تدابیر اندیشیده شده از سوی نماینده ولی فقیه در استان را زمینه ساز اتحاد و همدلی در استان عنوان و اظهار کرد: با همت مدیران ارشد استان می توانیم با آمار بیان کنیم که با پشتوانه دستگاه قضایی استان کرمان، دستگاه های اجرایی در انجام کار بدون دغدغه جلو رفته اند و تلاشمان این بوده که قانون رعایت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مسئولیت ساخت شهرها و آبادی ها به عهده شوراها گذاشته می شود و اگر افراد متخصص و متعهد در شوراها وارد شوند توسعه پایدار کشور و اقتصاد مقاومتی به خوبی پیش خواهد رفت.

وی در ارتباط با انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: از امروز ٢٥ام تا ٢٩ام اسفندماه جاری هیئت های اجرایی شهرستان تشکیل می شوند و از تاریخ ٣٠ام اسفندماه جاری تا ٦ فروردین ماه ٩٦ به مدت هفت روز فرآیند ثبت نام داوطلبان انجام می شود.

ذکاءاسدی اضافه کرد: تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز ٢٢ فروردین ماه ٩٦ توسط فرمانداری ها صورت می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه استعلام از مراجع چهارگانه برقرار است تصریح کرد: اعلام نتایج بررسی های انجام شده درخصوص سوابق داوطلبان طی ١٠ روز و از ٧ تا ١٦ فروردین ٩٦ خواهد بود.

وی با اظهار به اینکه زمان تبلیغات انتخاباتی از ٢١ تا ٢٧ اردیبهشت ماه ٩٦ است و در ٢٨ اردیبهشت ماه نیز ممنوعیت تبلیغات داریم و روز ٢٩ اردیبهشت ماه انتخابات شوراهای و ریاست جمهوری برگزار می شود خاطرنشان کرد: تهدید اصلی در جرائم انتخاباتی، فضای مجازی است و باید کمیته مربوطه مانند دوره قبل انتخابات تشکیل شده و از اکنون کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز