خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیری خبر داد:

۸ کشته و مجروح در دو حادثه رانندگی در پاوه و سرپلذهاب

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۱۲

رئیس پلیس راه استان‌کرمانشاه از کشته و مجروح شدن ۸ نفر در دو حادثه رانندگی در پاوه و سرپلذهاب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فضل‌الله شیری گفت: در حادثه اول که در محور پاوه به سمت روستای شمشیر ساعت ۱۵:۳۰روی داد بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه  وانت تویوتا با سواری پژو یک نفر از سرنشینان پژو کشته و ۴ نفر از آنان به همراه راننده وانت مصدوم شدند که علت این حادثه تجاوز به چپ راننده وانت تویوتا تشخیص داده شده است.

وی افزود:  حادثه دیگر  در ساعت ۱۴:۰۰ در محور سرپل ذهاب به کرند غرب روی داد که در جریان آن یک دستگاه وانت پیکان به علت عدم توانایی راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شده و منجر به کشته شدن سرنشین و مجروح شدن راننده آن شده است.

سرهنگ شیری  در توضیح بیشتر گفت: وجه اشتراک قابل تامل این دو حادثه برای ما و همه کسانی که این خبر را می خوانند یا می شنوند، این است که کشته های هر دو حادثه سرنشینان بوده اند ،هر دو حادثه در وقت خواب نیمروزی و در محورهای دوطرفه و دور از مرکز روی داده اند و انتها پای ثابت  مقصران در هر دو حادثه اند.

این مقام انتظامی افزود: عبرتهایی می توان از این مقایسه دریافت از جمله ، لزوم استفاده مداوم تمام سرنشینان وسایل نقیله از کمربند ایمنی به عنوان اولین قربانیان احتمالی حوادث، خودداری از رانندگی در ساعاتی از شبانه روز که عادت به خواب داریم، رعایت احتیاط در راه های دو طرفه غیر مجزا و لزوم بازآموزی مقررات به رانندگان وانت ها و نیز برنامه ریزی ارگانهای امداد رسان جهت پوشش بیشتر راههای دور از مرکز استان است.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای نوروزی از نظر پلیس راه استان از هم اکنون آغاز شده و برای کنترل و نظارت بر این سفرها رفته‌رفته حضور نیروها و تیم‌های گشتی برای برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز