خبرگزاری کار ایران

امروز رخ داد؛

مصدومیت 8 نفر در تصادف مینی‌بوس با اتوبوس‌شهری در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۸۰

برخورد شدید یک دستگاه مینی‌بوس با اتوبوس بین‌ شهری، موجب مصدومیت 8 نفر شد.

به گزارش ایلنا، در پی اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 123 را ساعت 15:03 روز گذشته به بزرگراه بهشت زهرا(س)رهسپار کرد.

به گفته توکل قاسم‌پور افسر آماده منطقه 7 عملیات آتش‌نشانی تهران، در محل حادثه یک دستگاه خودرو مینی‌بوس مربوط به حومه تهران به شدت با یک دستگاه اتوبوس بین شهری برخورد کرده و براثر شدت این برخورد خودرو مینی‌بوس از مسیر اصلی منحرف شده و در حاشیه بزرگراه واژگون شده بود.

وی افزود: 8 نفر از سرنشینان خودرو مینی‌بوس به شدت دچار مصدومیت شده و چندین نفر از آنان از پنجره‌های این خودرو به بیرون پرتاب شده بودند.

این افسر آماده در ادامه گفت: همه سرنشینان خودروی مینی‌بوس قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بودند که نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق هر دو خودرو و ایمن سازی کامل محل حادثه، مصدومان را تحویل امدادگران اورژانس و هلال‌احمر حاضر در محل دادند.

قاسم پور تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز