خبرگزاری کار ایران

‎فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد:‬

‪گازگرفتگی علت مرگ عروس و داماد جوان در اولین شب زندگی مشترک

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۸۶

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: روز گذشته بر اثر گاز گرفتگی ناشی از استشمام گاز منواکسید کربن در این شهرستان یک زوج جوان در اولین شب زندگی مشترک شان، جان خود را از دست دادند.

به گزارش ا‬یلنا، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد با اشاره به تماس با مرکز فوریت های پلیسی ١١٠، مبنی بر حادثه منجر به فوت یک زوج جوان در منزل مسکونی شان افزود: بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: مشاهدات اولیه پلیس حاکی از آن بود که این زوج جوان در اولین روز زندگی مشترکشان، در حین خواب دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن متصاعد از پکیج شوفاژ دیواری شده و متاسفانه جان خود را از دست داده اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و اخذ نظریه کارشناسی مشخص شد متوفیان با روشن کردن پکیج شوفاژ دیواری و به دلیل عدم وجود کلاهک دودکش برای پکیج که جلوی خروج گاز مونو اکسید کربن گرفته می شود؛ دچار این حادثه دلخراش شده اند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسدود نکردن تمامی درزها و روزنه‌های جریان هوای درب و پنجره‌های منزل و اتاق خواب‌ها در مواقعی که از بخاری و شومینه استفاده می‌شود و عدم بکارگیری و نصب آبگرمکن در حمام و فضاهای بسته منازل می‌تواند به کاهش حوادث ناشی از گازگرفتگی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز