خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد:

بیمارستان کوثر قطب توریسم درمانی غرب کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۸۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: بیمارستان کوثر یکی از پروژه‌های وسیع و مهم بود و یکی از قطب های درمانی در غرب کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز در سفر به کردستان با افتتاح بیمارستان 540 تختخوابی سنندج با بیان اینکه این بیمارستان یکی از قطب های درمانی در غرب کشور محسوب می شود، افزود: بیمارستان کوثر یکی از پروژه های وسیع و مهمی بود که خوشبختانه امروز با همکاری و تلاش تمامی دلسوزان به بهره برداری رسید و گستره خدمات این بیمارستان به عنوان مرجع به کشور های همجوار در جهت توریسم درمانی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آموزش در رشته های تخصص و فوق تخصص در دستور کار قرار گرفته است گفت: باید بعد آموزشی درجهت ارتقا خدمات بیشتر لحاظ شود و در این راستا از هیچ‌تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ابراز داشت: اعتبار ساخت این مجموعه بالغ بر 170 میلیاردتومان بوده و جهت تجهیز نیز 130 میلیارد تومان بایستی هزینه شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه این پروژه در دولت تدبیر و امید با سرعت خوبی انجام شد گفت: خوشبختانه خدمات پزشکی خوبی در قالب طرح تحول نظام سلامت صورت گرفت و این بیمارستان در بهترین و عالی ترین سطح خدمات پزشکی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: با تمامی خدمات خوب ارائه شده اما در برخی از امور دچار کاستی هایی هستیم و با عزم راسخ بر این خلاء ها ورود پیدا میکنیم چرا که هدف دولت تدبیر و امید توسعه استان های کم برخوردار می باشد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بهترین متخصصان در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند گفت: طی بازدید های بعمل آمده از دو بخش چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی متخصصین خبره ایی به کار جذب شده اند و در این راستا یکی از اهداف توسعه آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که تاکنون رشد منطقی در این زمینه صورت گرفته و معتقدیم با همت پرسنل و متخصصین دانشگاه علوم پزشکی کردستان به لحاظ آموزش و پژوهش فرامرزی خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر فوت زن باردار مریوانی‌افزود: 2 تیم از استان و وزارتخانه به این شهر اعزام می‌شود و این پرونده با دقت بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز