خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

22 اسفند نماد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۵۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه بزرگداشت شهدا مربوط به روز خاصی نیست، گفت: اختصاص 22 اسفند به عنوان یک نماد است تا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت 22 اسفند روز شهدا با اشاره به اینکه بزرگداشت شهداء مربوط به روز خاصی نیست، گفت : ملت قدرشناس ایران در ایام مختلف سال بویژه دهه‌ مبارک فجر و میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و مناسبت‌های مختلف همچون هفته بزرگداشت دوران دفاع مقدس به تکریم آرمان‌های شهداء می‌پردازند.

وی افزود : اختصاص 22 اسفند به عنوان یک نماد است تا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم.

محمد احمدی پور با بیان اینکه پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است، گفت : باید تلاش کنیم مراسم روز 22 اسفند برجسته تر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه  همه مردم ایران وام دار خانواده معظم شهدا هستند گفت : ترویج موثر فرهنگ، ایثار و شهادت به اقدامات ظریف ، هنرمندانه و شناخت صحیح از  گروه‌های هدف اطلاع رسانی نیاز دارد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان  گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور نهادینه کردن فرهنگ بزرگداشت شهدا ، 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را رسما به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کرده که در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

پاکاری انجام تبلیغات محیطی مناسب با روز بزرگداشت شهدا  و  ایام فاطمیه (س) ، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دستگاه با رویکرد بزرگداشت این روز و درج مقالات ، وصایا ، تصاویر شهدای والامقام بویژه شهدای متولد روز 22 اسفند در رسانه های مکتوب و مجازی ،تکریم از  مادران و همسران شهدا ، برگزاری پیاده روی خانوادگی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا ، همایش مروجین ایثار و شهادت، غرس 8 هزار نهال به نیت 8 هزار شهید استان از جمله برنامه های بزرگداشت روز 22 اسفند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز