خبرگزاری کار ایران

عدل هاشمی‌پور:

حاشیه سازی‌ها توسعه بدنبال ندارد/ آبادانی هرگوشه‌ای از استان به نفع ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۹۱

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه سازی‌های سیاسی و غیرسیاسی در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌تواند توسعه ای به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی پور در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه محلی دنا گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بدانند و مطمئن باشند که به وعده‌هایی که در ایام انتخابات داده‌ام عمل می‌کنم، اما مطمئن هم باشند که حاشیه سازی سود و منفعتی برای توسعه دیارمان ندارد.

وی با تاکید براینکه همه ما باید در کنار هم و دست در دست هم به فکر پیشرفت و توسعه ایران و کهگیلویه و بویراحمد باشیم، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی، توسعه بدنبال دارد نه حواشی‌های بیخودی که سبب عقب ماندگی منطقه شده و می شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگوشه ای از کهگیلویه و بویراحمد که آبادانی در آن شکل گیرد به نفع مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان ما خواهد بود.

هاشمی پور از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست موضوعات تفرقه انگیزانه‌ای چون سردسیری و گرمسیری را کنار بگذارند تا سرعت قطار توسعه در این استان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی گفت: دوران تفرقه افکنی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد را باید به پایان رساند و راه پایان دادن به این دوران تنها با اتحاد و همدلی امکانپذیر است.

هاشمی پور با اشاره به طرح‌های ویژه اقتصادی و زیرساختی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، خاطرنشان کرد: در دوران انتخابات قول هایی برای فعال کردن زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های راهسازی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و اقتصادی داده ایم.

وی گفت: گام‌های خوبی برای فعال کردن این زیرساخت ها در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و باهمراهی مسوولان استانی و کشوری برداشته شده و در سال آینده، شتاب این گام ها دوچندان خواهد شد.

نمایده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به برخی از پروژه هایی چون پتروشیمی دهدشت ، سیمان سپو دهدشت ، برخی محورهای ارتباطی ، گازرسانی به مناطق سردسیری قلعه رئیسی و دیشموک ، آبرسانی به لیکک بهمئی ، بیمارستان و طرح معدن فسفات چرام ، محورهای ارتباطی درون و برون شهری ، یادآورشد: باوجود کمی اعتبارات دولتی، تلاش‌های صورت گرفته در شش ماه نخست خوب بوده است.

هاشمی پور افزود: همانطور که در ایام انتخابات به مردم حوزه انتخابیه قول هایی برای ایجاد فرصت های اشتغالزایی بافعال کردن برخی پروژه‌های اقتصادی داده‌ام اکنون نیز از مردم حوزه انتخابیه ام می خواهم صبور باشند و ما را در ادامه راه همراهی کنند.

وی گفت: مردم حوزه کهگیلویه بزرگ مطمئن باشند که پروژه هایی راکد و غیرفعال دهها سال گذشته را فعال خواهیم کرد و نشاط و شادمانی را به حوزه انتخابیه مان بازمی گردانیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از مردم حوزه انتخابیه خود خواست صبر را پیشه همراهی خود با خادم شان در خانه ملت ساخته و همانند گذشته در کنار نماینده مجلس شان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز