خبرگزاری کار ایران

در ادامه سفرهای استانی انجام می‌شود؛

استان البرز فردا میزبان رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید/ البرز در انتظار تحقق تصمیمات کلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۰۷۶

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهوری از مسجل‌شدن حضور دکتر روحانی و کاروان دولت، در روز چهارشنبه 26 آبان ماه جاری در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، علی اصغر احمدی، با بیان این که البرز، از جمله استان‌های مورد توجه و حائز اهمیت کشور است، افزود: قریب به 4 ماه است که کارشناسان نهاد ریاست جمهوری وارد استان شده‌اند و در نهایت جمع بندی هایی را برای این سفر ارائه داده اند و همه مسائل و تنگناهای استان، نیز به اطلاع وزرا رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته گذشته بیش از 2 ساعت جلسه برای سفر کاروان دولت به البرز برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد که در این سفر از سوی دکتر روحانی به مردم استان، اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سفر کاروان دولت به شهرستان‌های استان گفت: در این روز وزرا و معاونان رئیس جمهوری به هریک از شهرستان های استان اعزام می شوند. علاوه بر آن تعدادی از معاونان نیز رئیس جمهوری را همراهی می کنند و بازدیدهای مشترکی نیز دارند.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری با اعلام حضور بالای 14 تن از وزرای هیات دولت در سفر به استان البرز و حجم برنامه های سنگین این سفر افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در ادامه سفر، به جهت محدودیت زمان از طریق ویدئو کنفرانس، بین رئیس جمهوری و وزرا ارتباط برقرار می شود و بخشی از پروژه ها افتتاح و در تعدادی شاهد آغاز عملیات خواهیم بود،ضمن اینکه قبل از نشست شورای اداری، مسائل شهرستانها، که توسط وزرا احصاء شده،جمع بندی و به ریاست محترم جمهوری برای اتخاذ تصمیمات نهایی اعلام می شود.

وی در ادامه گفت: تمام مسائل در حوزه‌های بهداشت و درمان، صنعت، محیط زیست و آلودگی، آب و.. پیش تر به استحضار ریاست محترم جمهوری رسیده است و ایشان به طور دقیق نسبت به مسائل مطلع هستند و تصمیمات مناسبی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر نمایندگان مجلس،استاندار البرز، بیش از 3 هفته در نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه، به طور جد پیگیر دغدغه های استان هستند و به محضر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرج نیزرسیده ایم و در ابعاد مختلف نکاتی مطرح شده است.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهوری، با اشاره به مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید به محل سخنرانی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مبدا و مبنای برنامه های استقبال، ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 26 آبان ماه اعلام شده است و مسیر چهار راه طالقانی - خ شهید بهشتی -میدان سپاه - ورزشگاه مخابرات کرج مکان سخنرانی دکتر روحانی خواهد بود.

احمدی با اشاره به فشردگی و تراکم  برنامه های این سفر یک روزه افزود: افتتاح بخشی از پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس، جلسه با علما و ایثارگران و نخبگان، سرمایه گذاران و نشست خبری از محورهای اصلی این سفر به شمار می رود.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم برای ارائه درخواست های خود به سامانه 111 مراجعه کنند تا روند پیگیری مطالبات آنها از طریق کد رهگیری با ساختار و شاکله مناسبی انجام شود.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهوری در ادامه با بیان این که بعد از سفر، تصمیمات برای اجرا به وزرا ابلاغ می‌شود، گفت: طبق روال این سفرها، از وزرا برای توسعه استان ها، مطالبه گری خواهیم داشت و کلیه تصمیمات را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز